Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Öğretmenim şiiri

Öğretmenim şiiri
 

Aslı Zeynepcan SAMANLI, Öğretmeni Melek Özdemir ile


MELEK ÖĞRETMENİM

Çok küçüktüm biliyorum ilk yanına geldiğimde,
Bilgisizdim, titriyordum, ürkektim, bilgisizdim,
A' yı B' yi, bilmiyordum isim bile yazmayı,
Sen öğrettin bana ismi Melek,

Kendi melek öğretmenim.

Saçlarımı okşayışınla yüreklenir,
Okumayı öğretişinle bilgiye sürüklenir ,
Atatürk’ü gösterişinle coşardım,
Yaşamımda bir sayfa açtın,

Sayfamın satır başı, ismi Melek,

Kendi melek öğretmenim

Çırpınırsın bizim için sıcak soğuk günlerde,
Düşünürsün için için, uykusuz mu, yorgun mu diye,
Güneşim olduğun için şükrederim Tanrı'ya,
Aydınlığımsın, nurumsun, canımsın ismi Melek,

Kendi melek öğretmenim

Yine okulda ve derste, heyecanınla yaşıyoruz
Bilgin dolu her nefeste, cehaletle savaşıyoruz,
Bugün senin günün, sen ki ay ve güneşsin işte,
Kutlu olsun mutlu günün ismi Melek,

Kendi melek öğretmenim...

ASLI ZEYNEPCAN SAMANLI
24 KASIM 2008
MEB. MERSİN ÖZEL TOROS KOLEJİ
İLKÖĞRETİM OKULU 5. SINIF ÖĞRENCİSİ

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..