Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Öğretmenim

Öğretmenim
 

Fethiyeli Şair Birdal Can Tüfekçi.


Muğla / Dalaman'dan Radyo ve Televizyon proramcısı, şair ve yazar vefalı dostumuz Birdal Can TÜFEKÇİ Sanatımın 50.YILI münasebetiyle bir şiir yazıp bendenize armağan etmişlerdir. Bu şiir benim için hiç solmayan bir çiçektir. Birdal Can, kadın şairlerimizdendir, yayımlanmış şiir, öykü kitapları da vardır. Fakat magazin medyasına malzeme olmayan sade, kendi halinde, çalışkan, üretken bir şairimizdir.

Benim için içinden geldiği gibi duygu ve düşüncelerini ifade aetmişlerdir. Bu güzelim şiirin kenarda, köşede, tozlu defter yaprakları arasında kalmasına gönlüm razı olmadı. Sanatçı dostum şair Birdal Can TÜFEKÇİ hanımefendiye teşekkür ediyor ve bu güzelim şiirini sizlerle burada paylaşmak istiyorum...                                                    

ÖĞRETMENİM

Değerli Hocam Abdülkadir Güler'e 50.yıl anısına…

Aydın’dan tüm yurda uzanan elsin

Adım adım, ilim, için gidensin

Ayırmadın bu zengin bu fukara

Bilgileri kucak kucak verensin

***

Sen oldun dostluğa uzanan bir er

Bilgine sevgine, biçilmez değer

Kocaman yürekle, sen Sayın GÜLER

Sevgileri kucak kucak derensin

***

Karlı dağlar gibi, yücedir başın

Yüreğinde olmaz, hiç kara kışın

Cehalet içinde doğan güneşsin

Koca dağlar aşar sevip yerensin

***

İlimde, irfanda, parlayıp doğdun

Eğittin, öğrettin, ışığa boğdun

Kini, düşmanlığı, yürekten kovdun

Dostluğuna kucak kucak erensin

***

Atatürk yolunda bayrak taşıdın

Cumhuriyetin içinde yaşadın

Her zorluğa göğüs gerip başardın

Yarınlara hep umutlar serensin.

 

Birdal Can TÜFEKÇİ

 

10.9.2012- Dalaman –MUĞLA

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..