Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

Öğretmenim

Öğretmenim
 

Son anda katılabildiğim Maltepe yürüyüşü sırasında tesadüf karşılaşıp tanışma fırsatım olmasaydı bu denli kendime yakın hissedebilirmiydim bilemiyorum ama ben bu adamı tuttum arkadaş toplumun da büyük çoğunluğu tarafından tutmuş olduğu gibi.

Muharrem İnce'den bahsediyorum.

Gözleri çok öenemseyen biriyimdir. Bir insanla göz göze konuşurken iç dünyasını üç aşağı beş yukarı çözmeniz mümkün. En azından güven verici olup olmadığını anlarsınız.

Erdoğan'ı eşi ile birlikte on üç yıl önce bir AVM açılışında bir metre gibi çok yakınında ilk gördüğümde yan profilden olmasına rağmen gözlerinden korkup geri çekilmiştim. O anı yazılarla anlatmam mümkün değil.

İnce ile gözgöze kısa konuşmamız esnasında son derece kendimi rahat hissetmiş ve henüz CHP genel başkan adayı bile değilken kendisine o mahşeri kalabalığın 2019 seçimlerinde partisine sorumluluk yüklediğini söylemiştim.

Meydanlarda Muharrem İnce'nin gözle görülür performansının yanısıra CHP+İP+SP+DP+VP ittifak profili de önemsenecek bir durum olduğunun altını çizmek isterim. Millet ittifakı İnce'nin Başkanlığı ühtesinde yeni Türkiye'nin de fotografı olacaktır.

Fotograf çok açık ve net.

Fotografta tek adam modelinin sonuna gelindiğini ve çok renkli çok sesli çok enerjik bir ülkeyi işaret etmektedir.

Seçim sandıklarında olağan üstü bir durum söz konusu olmadıktan sonra İnce'nin ülkeyi yöneteceğini ve büyük değişimle birlikte İnce'ye oy vermeyenlerin de sevineceği ve mutlu olacağı bir Türkiye oluşacağına tüm kalbimle inanmaktayım.

25 Haziran'la birlikte İttifak ruhu tüm topluma pozitif gelişmeleri de doğuracağına inanmaktayım. Başta uzlaşma kültürünü topluma aktardığını düşündüğüm Millet ittifakı öncelikle ötekileştirme ruhunu değiştireceğine ve yerine insan sevgisini öne çıkaran kültürün gelişme sürecine doğru yol alınacağını öngörmekteyim. 

İnce ile birlikte oluşacak olan toplum kültüründe son onbeş yıl içinde gelişmiş olan sığ kültürün bertaraf olacağına ve yerine uzlaşı kültürün yer alacağı görülüyor.

Piyasa kültüründeki yalana endeksli ekonomi modelinin de son bulacağına inanıyorum İnce ile birlikte.

İnanınız Muharrem İnce'nin yöneteceği ülkede herkes birbirini sevecek, sevgi toplumu oluşacak, dolayisiyle üreten toplum atmosferi ile ülkede büyük değişimlerin kapıları aralanacaktır.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..