Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Eğitim
 

Öğretmenimi arıyorum!

Öğretmenimi arıyorum!
 

Canım blog dostlarım..

Yardımınıza ihtiyacım var..Hani ben yeniden ilkokula başlıyordum ya! Başlayamıyorum bir türlü..

Öğretmen yok! Sanırım bütün öğretmenler emekli olmuş ve her okulun 1.sınıfına atanacak yeni öğretmenleri bekliyor sıralar...

İddialı iddialı, oturduğum yerden “okul değil, öğretmen bulacağım ben kızıma” diye söyleyip durdum .Erken erken , eyül ayını da beklemeden araştırmalara başladım...Fakat gelin görün ki görüştüğüm okulların çoğunda geçen sene 5.sınıf okutan öğretmenler emekli olmuş..Yeni atamalar da Ağustos ayından önce belli olmadığı için bana yeni öğretmenler hakkında bilgi veremiyorlar...

Sizlerden ricam, İstanbul Anadolu yakası, Göztepe civarında tanıdığınız, kızınızı-oğlunuzu okutmuş, çocuklarınızın sevdiği bir öğretmen varsa bana tavsiye etmeniz...

"Yeniden ilkokula başlıyorum" başlıklı yazımda da belirttiğim gibi öğretmenin sevileni makbul.Yüzde bilmem kaç OKS başarısıyla inanın şu anda hiç ilgilenmiyorum. Öğretmeni seven çocuk ders çalışmayı sever, ders çalışmayı seven çocuk da herşeyi başarabilir...

Ben, kızımın okul hayatının başında, okuldan, bir öğretmen sayesinde soğumasını istemiyorum...

Güvendiğiniz , bildiğiniz, tanıdığınız – biraz sert olacak ama- çocukları seven ve onlara tahammül edebilen, okulun açılmasından sadece 1 hafta sonra “ne yapıcaz bunla bilmem ki Annesi!Başa çıkamayacağız “bununla” demeyecek bir öğretmen bulmada bana yardımcı olursanız çok sevinirim...

Hepinize şimdiden teşekkürler...

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..