Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '16

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Öğretmenimizin tatil önerileri

Öğretmenimizin tatil önerileri
 

Cuma günü bütün öğrenciler gibi ben de tatile çıktım. Bütün derslerim çok iyi olarak 4. Sınıfa geçtim. Bu yıl tatilde dinlenmemiz için bize ödev verilmedi.  Ancak öğretmenimiz tatil için bazı önerilerde bulundu. Ben de o önerileri burada  paylaşacağım. Umarım benim gibi tatile çıkan diğer öğrenci arkadaşlarıma da bu bilgilerin yararı olur.

Öğretmenimizin önerileri şöyle:

Spor yapın: Yaz tatilinde istediğiniz sporu öğrenebilir ve yapabilirsiniz. Spor yapmak hem sağlık, hem de sosyal ilişkilerinizi geliştirmeniz açısından harika bir fırsattır.

Kitap okuyun: Kitap okumak hayal gücünüzü geliştirir ve algılama yeteneğinizi arttırır. Her kitap farklı bir dünyayı keşfetmenizi, görmediğiniz yerler ve insanlar hakkında fikir sahibi olmanızı sağlar. Kitabınızı istediğiniz her yere götürebilirsiniz. Üstelik şarj aleti ve elektrik de gerekmez!

Müzikle ilgilenin: Enstrüman çalın ve müzik dinleyin.

Resim yapın: Resim yapmak zihni dinlendirir, hayal gücünü ve yaratıcılığı geliştirir.

Sergi, tiyatro, konser, müze ziyareti  vb. etkinliklerden mümkün olduğunca faydalanın. Bu tür etkinlikler sosyal yönünüzü geliştirirken genel kültürünüzü de arttırır.

Bilgisayarın karşısında çok vakit geçirmeyin. Bill Gates bile kızının bilgisayar karşısında geçirdiği zamanı kısıtlamıştır.  (Günde 2 saat, o da sadece tatil günlerinde!)

Gezilip görülen yerlere dair fotoğraf, gezi notları ve ilginç deneyimlerden oluşan bir “Tatil kitapçığı” oluşturabilirsiniz.

Bir yardım kuruluşunda gönüllü olarak çalışabilirsiniz, insanları karşılıksız olarak mutlu etmek sizin de mutlu olmanızı sağlar.

Ailenizle çıktığınız kısa yolculukları dahi önemseyin. Gittiğiniz yerlerin kültürel mirasını yakından tanımaya çalışın.

Ailenize ve arkadaşlarınıza bol bol zaman ayırın.

Yaz tatili kendinizi tanımak ve değerlendirmek için iyi bir fırsat olabilir. Yakın ve uzun zamanlı hedefleriniz üzerine düşünebilirsiniz.

Öğretmenimizin önerileri bunlar. Yarın Dedem'lerin  yazlığına gidiyoruz. Orada öncelikle bol bol kitap okuyacağım.

Bütün öğrenci arkadaşlarıma iyi tatiller diliyorum. 

 
Toplam blog
: 5
: 255
Kayıt tarihi
: 08.08.15
 
 

Merhaba, benim adım Defne. Ben 8 yaşındayım. Bu yıl 3'e geçtim. Kitap okumayı çooooook  seviyorum..