Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Haber
 

Öğretmenin gaz ile imtihanı...

Öğretmenin gaz ile imtihanı...
 

Tis talebi...


Eğitim Sen’in TİS talebiyle başlattığı yürüyüş Ankara’da olaylı bir şekilde gelişip Milli Eğitim Bakanlığı önünde yapılan basın açıklaması ile sona erdi.

Eğitim Sen yöneticilerinin belirlediği güzergâhta yürümelerine polis tepki verince çalışanlar Atatürk Bulvarı’na inerek yürümek istedi. Polisin gaz, cop ve su ile sert müdahalesi sonucu yaşanan arbede sonunda yeniden Danıştay’ın yanındaki Zafer Parkında bir araya gelen çalışanlar uzun süre kaldırımda oturma eylemi yaptılar. Daha sonra Polisin belirlediği güzergâhtan MEB’na ulaştılar. TİS taleplerini içeren dosyayı bakanlığa veren eğitimciler daha sonra dağıldılar.

Yaşanan olaylarda Eğitim Sen MYK’sından ve üyelerden çok sayıda yaralananlar oldu. Star TV muhabiri Fatma Çözen’de de olayları görüntülemeye çalışırken cop darbelerinin yarattığı şiddete maruz kaldı.

Atatürk Araştırma Hastanesine kaldırılan Dengiz öğretmenin sağ gözüne aldığı cop darbesi nedeniyle gözünde kanama olduğu ve üç gün yatakta tedavi göreceği öğrenildi.

Anlaşılan o ki Eğitim Sen’in günlerdir kamuoyunun dikkatini çektiği talepleri öyle yenilir yutulur şeyler değildi:

Bilimsel, laik, demokratik, kamusal eğitim,

Çocuklar için kreş, beslenme, temiz su ve yılda en az 2 defa sağlık taraması,

Eğitimde demokratik yönetim,

Vergide adalet,

Ek ders yönetmeliğinin yeniden düzenlenmesi,

İLKSAN’ın tasfiye edilmesi...

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..