Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '14

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Öğretmenler Günü hediyesi!

Öğretmenler Günü hediyesi!
 

Çiçek Bunlar Çiçek


Emekli olalı yaklaşık 8 Sene olmasına karşın, bu hafta ortasında İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğünden bir sarı zarf geldi. Açıp dikkatlice inceledim. Birtakım yazım ve tarih hatalarına rağmen gelen yazının Yaklaşık 9 Yıl öncesine dayanan bir borç yazısı olduğunu gördüm. Taaa 2006 da Okulumuz idaresi ve Öğretmenlerinin; Maaş aldığımız Bankanın sunduğu hizmetleri beğenmemesi sonucu Maaş alınacak Bankanın değiştirilmesi için topluca imza toplanmış. Bankaya iletilmiş. Sonuç olarak Başka Bir Bankayla Maaş almak için anlaşma yapılmış. Vay bunu yapan senmisin. Değiştirilen Banka ( Bunlardan hiçbir haberim yok ) Okul hakkında tazminat davası açmış. Konu taaa Yargıtaya gitmiş. Davayı Banka kazanmış. Banka Bakanlığa bildirmiş. Bakanlık Milli Eğitim Müdürlüğüne, Milli Eğitim Müdürlüğü parayı Bankaya dava masraflarıyla ödemiş. Bu parayı O dönem O Okulda görev yapan 33 Öğretmene pay etmiş. Öğretmen başına 405 TL. borç düşmüş. 12 Aralık 2014'de kadar ödeyin diyor gelen yazıda. İşte böyle. Emekli Öğretmenler olarak maaşlar yetmiyor diye düşünürken al sana zam der gibi borç yazısı. 

Ne diyelim canın sağolsun Banka, Canın sağolsun Bakanlık...

 
Toplam blog
: 4
: 493
Kayıt tarihi
: 13.02.10
 
 

26 yıllık bir çalışma ve sonuçta emekli olmuş bir eğitimciyim. Bitlis'te, Kahramanmaraş'ta ve Tar..