Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '07

 
Kategori
Eğitim
 

Öğretmenler ve öğrenciler

Öğretmenler ve öğrenciler
 

Sosyal bilgiler dersini seven bir çocuk değilimdir. Bu sene dersimize girmeye başlayan yeni sosyal öğretmeni de dersten iyice nefret etmemi sağladı.

Geçen dönem Sosyal dersi boştu öğretmen – çok bilmiş sevgili bey- derste olmasına rağmen. Herkes konuşuyordu ama sarı olduğum için midir her ne hikmetse öğretmen sadece beni gördü ve bağırdı. Tabi adama sinirim ya ayrıca inatçıyımdır da susmadım.

Susmadığım için sevgili öğretmen gelip benim ve yanımdaki arkadaşımın saçlarını tutarak çekti.Bu da neydi şimdi ? Ülkemizdeki eğitim bumuydu çocukları döverek bir şeylere zorlamak.Saçımı o kadar çok uzun süre çekmişti ki başıma ağrı girmişti.Ben suçsuzum diyemem, suçluydum ancak ders boştu ve herkes konuşuyordu tek gözüne batan benmiydim ?

O günden beri Sosyal dersine olan azcık ilgimi de yitirdim artık hiçbir şey anlamıyorum.Öğretmenime içten teşekkürlerimi iletiyorum.

Matematik dersi dünyadaki en zevkli ders değil belki ama severdim ben bu dersi "eskiden". Altıncı sınıfa geçmem ile tüm öğretmenler değişmişti ama içlerinden matematik öğretmeni ve sosyal öğretmeni hayatımda nefret edebileceğim iki tip insandı onlarda gelip bana çatmışlardı.

Matematik benim geleceğimi kuracak bir ders.Ama benim elimde bana bu dersi öğretecek ne var kendini öğretmen sanan bir matematikçi.Yarın bir gün OKS’ yi kazandığımızda yanına gittiğimiz zaman gerine gerine ben öğretmenimdin diyecek, kazanamasak da belki öğretmenimiz olarak kalacak ama kazamamamız da ki en büyük etken olacak.Sosyalcimde, matematikçimde.

Ben dershaneye gidiyorum gayret ederek konuları öğrenmeye çalışıyorum.Peki ya diğerleri ? Dershaneye gidemeyen arkadaşlarım.Onlar ne olacak ?

Sosyal öğretmenimize dönersek de sınıfta sağlamış olduğu yalancı, korkutucu bir otorite ile nereye kadar gidebilir ? Umarım bir gün herkes yanlışlarını anlar ve düzeltir.

Dip, köşe, bucak Not:Burada bulunan öğretmenlere kastım yoktur.Çünkü hiçbirinin ders anlatış tarzını bilmiyorum!

 
Toplam blog
: 12
: 1272
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

14 yaşındayım, küçüklüğümden beri yazar olmak istemişimdir. 7 yaşımda okumayı öğrendikten sonra, yaz..