Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Oğul:

Yufka, ekmek gibi koktun burnuma,

Doya, doya sana sarılasım var,

Gün geçtikçe halin gider zoruma,

Ömür boyu sana kırılasım var.

 

Yıllar yılı, ben yolunu gözledim,

Ateş tarlasında bağrım közledim,

Ne yapsam, ne etsem yine özledim,

İçin, için sana darılasım var.

 

Senden başka herşey fani geliyor,

Sesin duymaz isem, kanım donuyor,

İçim kan ağlıyor, gönlüm arıyor,

Hıçkıra hıçkıra ağlayasım var.

 

Büyüyüp serpilip, bir fidan oldun,

Çare bulamadın, arada kaldın,

Analı, babalı, sen yetim kaldın,

Dağa, taşa bunu haykırasım var.

 

Gün gelip senin de oğlun olacak,

Anan eşe, dosta haber salacak,

Etrafında yalnız, baban kalacak,

Bunları yüzüne haykırasım var.

 

Gel gör diri, diri öldürdün beni,

Tomurcuk halimde soldurdun beni,

Kim sever be oğul, kim sever seni?

Ateşle bağrımı, dağlayasım var.

 

12.10.2016

 Ekrem Yiğit.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..