Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Oğul

Oğul
 

Canımdan can

Kanımdan kan oğul,

Giderken uzun uzun baktım arkandan….

Seni gözledim…

Tıpkı çocukluğunda olduğu gibi

Bir anda tüm çocukluğun geçti gözümden

Sonra şuracığıma bir hançer saplandı sanki

Yutkunmaya çalışırken zorlandım oğul.

Acep canını acıtırlar mı oğul?

Düşünürken yüreğim sızladı…

Biliyorum istemezsin ağlamamı, hem de hiç istemezsin

Söz veriyorum oğlul ağlamayacağım

Ben asker anasıyım, bana seninle gurur duymak düşer.

Sen yoluna git oğul.

Bu vatan sizlere emanet,


Dualarım hepiniz için.

Güle güle git, güle güle gel..


Saygılarımla.

(Tüm asker annelerine ithafen.. Bir an önce sağ, salim kavuşmanız dileğiyle.)

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..