Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '12

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Oh be!.. Kumrularım balkonuma geldi.

Oh be!.. Kumrularım balkonuma geldi.
 

Kendi fotoğraf arşivimden... Kumrularım.


Birkaç gündür göremediğim kumrularımdan ötürü baya endişeliydim.

Bir an umudumu kesmek üzereydim.

Bir süredir yokluğumdan darılıp başka yerlere mi gittiler. En kötüsü başlarına kötü bir şey mi geldi diye baya endişelenmiştim.

Bu sabah erken uyandım içimde bir rahatlık, tatlı bir huzur hayırdır dedim. Bilgisayarda gezinirken dışarıdan bir kumru sesi “ guguk guguk” bir anda irkilmişim aaaa bir de ne göreyim bizim kumrunun biri balkonumda.

Hemen etrafa bakındım diğeri, kanatları yamuk olan.

Ne kadar sevindiğimi bilemezsiniz… Yok, tahmin ediyorum biliyorsunuz.

Dostlarım kumrularım geldi. çok sevinçliyim.

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..