Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Magazin
 

Oha falan oldum yani ne demek!?...

Oha falan oldum yani ne demek!?...
 

Bu ülkeye geldikten sonra getirdiğim bir iki kaseti dinledim uzun sure. Nilüfer 'in kaseti her an arabada idi. Sonra buraya gelen arkadaşım ve kardeşlerimin çocukları CD, kaset falan getirdiler. Sonra Türkiye ye gittiğimde kardeşlerimin önerileri doğrultusunda CD ler alıp getirdim buraya.

Arada bir nette Kral TV vs.de müzikleri dinliyordum ama bağlantı kesildiği için müziğin tadını alamıyordum.

Burada bir iki tane Türk yemeği sunan lokanta var. Orada bazen değişik şarkıları dinliyordum. Gecen yıl oğlumla Türkiye' ye gittiğimde epey yedekli geldim kardeşlerimin de desteğiyle. Arada bir öğrencilerime dinletiyorum. Onların bazıları Tarkan’ı biliyor. Türkiye de uzun sure kalanlar da Haluk Levent, Mustafa Sandal i biliyorlar. Türk müziği burada pek bilinmiyor. Benim yaşımda ya da daha yaşlı olanlar "Üsküdar'a giderken "i melodi olarak biliyorlar.

Gecen gün bir Türk arkadaşla bir alışveriş merkezine gitmiştik. Tabanlarımız sızlayana kadar gezdik. Tam yemek yemeden önce arkadaş "Gel bir de şu dükkâna bakalım." dedi. Onun amacı tabak çanak bakmaktı. Birden bir dizi CD ye gözüm takıldı Resimdeki CD idi. İçinde onbir tane şarkı vardı. Bendeniz -Mustafa Sandal-Sertap-Nilgul-Tarkan -Emrah -Göksel-Tuğba ekinci-Nazan Öncel-Sezen Aksu ya ait.

Doğrusunu söylemek gerekirse içlerinden beş tanesini biliyorum. Tuğba Ekinci 'nin şarkısı OHA FALAN OLDUM YANI. Musiki insanı oynatacak cinsten. Tanımlamada sesinden çok seksi görünüşü ile seyirci topluyor diye yazıyordu İngilizce. Ben şarkının başlığının anlamını bilemedim. Türkce’nin bu denli kullanılabileceğini hayal bile edememiştim. Şarkının baslığının ne olduğunu söyler misiniz lütfen?

CD PUTUMOYA Word Musir tarafından derlenmiş.

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..