Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '20

 
Kategori
Şiir
 

Ohannes’den inciler (2)

Bu kadar acıların içinde

Mutluluğun yolları çizilemez.

*

Duygusuz, kendi arkadaşlarını,
kendi çıkarları için kullanan
zavallı insanlardan uzak
durmak gerekir.

*

Bir kuruşun peşinde koşanlar,

Bir kuruşluk adam olurlar.

*

Ben bana söylerim.

Kim anlar, kim dinler.

*

Siyaset bir deniz dalgası.

Bazen de bir gökyüzüne benzer.

*

Müstakil bir ev. (benim olmayan)

bu benim sarayım,

üst katta, 1. katta ve girişte

bir kişi oturur,

ben bodrumda kendi cehenneminde.

*

Aptallar,

aptalları,

nasıl da hemen tanırlar.

*

Ben seni severim,

sen bir başkasını,

kalbim cam kırıkları içinde.

 
Toplam blog
: 161
: 379
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Matbaacıyım, şu anda malülen emekliyim. Askerden önce şiir denemelerim oldu. Bazı dergi ve gençlik ..