Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

ohh be…işte bu dur, işte bu !

ohh be…işte bu dur, işte bu !
 

şu böğrünün tam ortasında bir kemirgen…kemir kemir kemirir, bilir misin?
hiç dur durak yok, bitmez, tükenmez…geçer gibi olur, bir adım atarsın, yine yine!
be hey vicdansız , be hey  utanmaz, “nereye kadar” dersin, “bitir hadi, bitir beni”…

şarkılar dinlersin, bişiler okursun, bişiler alırsın…olmaz, yetmez
yüreğine güneşi doldurursun, kucak kucak karşılarsın mis sabahı…zorla, inadına
var mı dersin üstünü bırakmak, off moral bin beşyüz…, cıks yine olmadı
 yine aynı kabus, yina aynı kemirici…yuh be! bi git be, bi yok ol!

prangalı seni, hani her şeyin üstesinden gelebilirdin, sanmıştın yani!
salak mısın ki sen?
dolanmışın da dolanmışın, pisli demirden bir halat, ne kadar da uzun,
elin ayağın yok, beynin zihnin yok, garip, tuhaf, yaratık gibisin
hani o yalancık gülümsemen de olmasa, zombisin aynı, en babasından zombilerin zombisi

dim… böyle idim, bilir misin? anladın mı?
şaşkın mı dedin, duymadım, pardon!  şaşkın ne ki, solda sıfır yanımda
yaldızlısından kabusumtrak yıllardı, günler, saliseler
yoktu ölçüsü, ne ağırlığı ne de hacimi

idi, anlamadıysan yine de sağlık olsun, boşver!

artık bitti…bitti…bitti, kemirgenimi yok ettim, kabusumu yendim, prangayı paramparça
zombi  şimdi tam zombi oldu, defoldu, bay baayy

yaşasın özgürlük! hoş geldin, sefalar getirdin
heyoooo …işte bu dur, işte bu!
ohhhh be, dünya varmış be! her şey varmış!

ve ben varmışım,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kuş gibi, hür ve mutlu
ve çok teşekkür ediyorum…

19.12.2004 - 16.12.2011
ha beran,  ha pınar ne fark eder  
saçmalama hakkını kullandı, affola

 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..