Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Okan Bayülgen ile Kolbastı! Orkap ile Seyit TORUN!

Okan Bayülgen ile Kolbastı! Orkap ile Seyit TORUN!
 

Cumartesi günü sabah mutfak dolaplarını temizlemem 4 saatimi aldı. Bütün cam kavanozları, plastik kapları, Ha, aklıma ne geldi. Orkap (Ordu Katı Akıt Ayrıştırma) Neyse, bir aydır ev çöp eve döndü. Kağıt, naylon, cam ayırıyorum. Haliyle, her telefon açmamda gelip evden alacaklarını söylüyorlar, alırken yok! Sorumlu vatandaş cezalandırılmasını bizzat yaşıyorum! Bizzat! 3 çuval atık evin terasında!!!

Bir tesis yapıyorlar dünyanın parasını döküyorlar. Hizmete veriyorlar benim gibi gariban çevreci vatandaş böyle emek sarf edip uğraşıyor. Personelin umurunda değil. Güya merkez kurdun. Hepsi bu mu? Seyit TORUN! Tanıtımını yaptığın bir işe sahip çıkman gerekmiyor mu? Resim iyi, güzel, hoş… Ya gerisi… Vallahi ev, sayenizde çöp ev oldu!

***

Bana ne oluyor? Bakın bakalım bana neler olmuş. Cuma akşamı eve geldiğimde park bulamadığım için iki tur atmak zorunda kaldım. İkinci turda ise kendimi çoktandır beynimde başlattığım bahar sporu, incelme seanslarının fiziki olarak başlamasına kara verip, spor salonunda aldım soluğu. Zaten beyinsel olarak bu işi bitirdiğim için, kaydımı yaptırıp, mutlu mesut Cumartesi günü saat 15.00’de salondan giriş yaptım. İki saat spor salonunda kaldım. Aman yürüme bandıydı, aman aerobikti, aman bisikletti, falandı, filandı öldüüümmm, öldüüüm!!!… Ama yılmak yok, yola devam. Bir gram eksilmesem de parayı yatırdığım için tıpış tıpış gideceğim.

***

Yine günlerden Cumartesi akşamı, ben spordan çıkmış, her yan ağrıyor, her yan acıyorkene gece Okan’ın programına takıldım.

“UUUyyyyy uşağuummmm bizim Karadenizliler oradadur daa. Bi bakayum dedumdi, tirabizunda bütün amcalar oynayayudi. Haydaaa bu bizim karadenuz karşilamasunin titremeysidur DA! Haçan oni annamicak ne durim vardur da! Haçan pen o oyini öğrenemeyrum da hasetimdan çatlayayimdur da!”

Okan Bayülgen ağbimizin bu hafta yaptığı program bütün Karadenizlinin gözlerini yaşarttı. Hakikaten güzel bir sokak oyununun çok iyi tanıtımını yaptı. Trabzon, Giresun, Ordu ayağında farklı oynansa, kendilerine göre yorum getirseler de, gençlerin en rağbet ettiği oyunlardan biri.

Karalıyım bu defa. Öğreneceğim memleketimin oyununu. Önce spor tabii… Öğreneceğim yaş kırkbeş olsa da! Bu yaz oynayacağım. Oh bee kendime güvenim geri geldi...

Teşekkürler Okan, sağol, Varrrroooooooooooooooolllllllllllllllllll!!!!

***

Her neyse Dün akşam arabayla seyir halindeyken yolun tıkandığını, kalabalık bir grubun kaldırıma doğru koştuğunu gördüm. Önüm tıkalı olduğu için durdum ama hiç adetim olmadığı üzere arabadan inip olay mahalline avdet ettim. Merak bu ya! Vardığımda 45 yaşlarında bir adamın ağzından sarı ve kan köpükler oluştuğunu gördüm. Sabit bakıyordu. Herkes birikmiş seyrederken aklıma beyin kanaması geldi, adamı tutup yana çevirdim. Ağzından köpükleri akıtıp sildim. Ve, heyhat ki, çok sakindim. Her neyse, 112’yi aramışlardı bekliyorduk. Açılan yolda arabamı almaya gittiğimde 112’yi çevirdim “Güvenliğiniz için sesiniz kaydedilecektir” anonsundan sonra ne beklersiniz? Hemen telefonun açılmasını, birlerinin size cevap vermesini değil mi?

HAYIR!!! Bunu da buradan bütün aleme şikayet ediyorum Ordu 112’yi! 01.03.2009 saat 18.25!

Bekleme müziği çaldı, çok sonra açıldı! Açıldığında ise ben kendimi kaybetmiştim.

Çünkü, burada vatandaşa neler oluyor kısmı devreye giriyor!!

Ben arabayı parketmeye ve 112’nin açılmasını beklerken, arkamdan kalabalık bir grup adamı kollarından bacaklarından tutmuş taksiye çuval atar gibi bindiriyorlardı…

Dehşet!!!

Öyle kalakaldım, keşke araba yolun ortasında kalaydı, keşke adamı bırakmasaydım!

Böyle iyilik olmaz olsun! Olmaz olsun!!!

Bu gece uyuyamadım hem merak hem pişmanlık!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..