Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

Okan Bayülgen’in rakibi yine Okan Bayülgen mi olmalı?

Okan Bayülgen’in rakibi yine Okan Bayülgen mi olmalı?
 

Yaptığı programlar ile zaman zaman ülke gündemini belirleyen bir Okan bayülgen var medyada. Gerçi Okan’ın yaptıklarını sıralamak kolay değil birkaç kelimeyle… Sinema, fotoğraf gibi başka şeylerle de uğraşıyor… Ancak kendisi hakkında bir türlü ortak kanı oluşamıyor halkımızın kafasında… Yani çok net çizgilerle ayrışmıyor diyelim. Bu elbet ülke insanımızın algılama sorunundan kaynaklı değil. Birçok insana Okan’la ilgili düşüncelerini sorduğumda o kadar uç düşüncelere rastlıyorum ki anlatamam… Zeki, entelektüel, batı standartlarında showmen, öncü vb övgüler de sıralanabiliyor bir anda… Kırıcı, itici, saygısız vb şeyler de söyleniveriyor bazen. Bu olay Okan’ın yaptığı işlerin aynı döneme rastlamasından kaynaklanıyor bence… Hafta içi ülkenin en belalı işleriyle uğraşan Okan ile, hafta sonu da en uçuk konuşmaların yapıldığı bir magazin/eğlence programındaki Okan sizce aynı Okan mıdır? Haksızlık etmeyelim ama burada… Seyircisi ayrı bu işlerin… Fakat aynı seyirci iki işteki Okan konusunda çuvallıyor… Mesele burada…

 

Ben mesela artık Okan’ın magazinsel yanına doydum. Eğlenceli gelmiyor artık bana yaptığı işler. Hatta yaptığı eğlence programlarındaki tavırları itici gelmeye bile başladı. Kingo disco programını artık hiç seyretmiyorum… Oradaki Okan bana sıradan bir insan gelmeye başladı… Hatta kurnazlıklarıyla insanları tiiiye almasına kızmaya bile başladım…


Oysa hafta içinde yaptığı muhabbet kralını ilgiyle, severek izliyorum. Oradaki Okan konulara hakim, hazırlanmış, insanlara yeterince saygılı bir kişi. İşlediği konular güncel… Gündemi doğru ve insancıl olarak belirleyebilecek bir yapısı var. En azından gayreti bu yönde… Alışılmışın dışındaki insanlarla ezberi bozan programlara imza atıyor. Boyun eğmez yapısıyla, çıkışlarıyla alışılmışın dışında bence yaptığı işler… İşin içine çılgınlığı, muzipliği girince eğlenceli de oluyor.


Okan marka olmuştur bana göre. Ancak ortaya iki marka çıktı… Halkın kafasında iki Okan var… Bu apaçık ortada… Bu çok mu olumsuz bir şey, yani yanlış nerede? Olumsuz ya da yanlış demekten kaçınarak, iki marka birbirini tamamlamıyor demek istiyorum ben. Çok uç değiller belki… Ama yine de bir markanın, öteki markaya zaman zaman ayak bağı olduğu düşüncesindeyim…


Bana göre Okan Muhabbet kralındaki haliyle devam etmelidir. Ona gerçekten ihtiyacı var bu ülkenin… Bu yönde gelişmeli, bizleri de kendini de bu yönde dönüştürmeye çabalamalıdır.


 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..