Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '12

 
Kategori
Magazin
 

Okan Bayülgen'in sigara polemiği. Oysa ben Okan'ı özledim ve ''Muhabbet Kralı''nı arıyorum

Okan Bayülgen'in sigara polemiği. Oysa ben Okan'ı özledim ve ''Muhabbet Kralı''nı arıyorum
 

Fi tarihinde yazdığım bir yazımda: ''Bu ülkenin Okan Bayülgen'e ihtiyacı var'' demiştim... Bu sözleri çok kişiye söylemedim ben...

http://blog.milliyet.com.tr/okan-bayulgen-in-rakibi-yine-okan-bayulgen-mi-olmali-/Blog/?BlogNo=332929

Yazımda Okan'ın bir tercih yapması gerektiğini vurgulamıştım... Yaptığı iki tür programın birbirini tamamlamadığını düşünüyordum çünkü... ''Muhabbet kralı'' adlı programı ile ülkemizde yapılmayanı yaptığını anlatmıştım...

Ülkemizde elbet yüzlerce tartışma, bilgilendirme, sohbet programı yapılıyor... Ancak o kadar belirlenmiş insanlarla yapılıyor ki, anlamı kalmadı artık... Yüzlerini hatta saç kıllarının yanı sıra düşünce sistematiğini bildiğimiz bu insanların tek gayesinin halkı yönlendirmek olduğunu anlamış bulunuyoz çünkü...

Oysa halkımızın doğruları bilmek ve o doğrulara değişik açılardan bakabilmeye ihtiyacı var... Yani alışıldık, bilindik siyasi yönlendirme gayesi olanların bakış açıları bizi boğuyor artık...

Okan işte bunu yapıyordu... Programına aldığı yüzlerce değişik, alanında söz söyleyen, sözü olan insanların olaylara bakışını getiriyordu bizlere...

Ancak hiç bir ayrıntısını bilmediğim şekilde Okan bu sezon yok... Onunla ilgili haberler ise çok... Magazin programını bırakmış güya... Buna sevindim. Yarışma programına başlayacakmış... Hadi hayırlısı diyelim... Bakalım ne çıkacak ortaya?

TV ON8 diye test yayını yapan bir kanal ise ''Muhabbet Kralı'' Perşembe diye anons yapıyor sürekli... Umarım yeni programları ile başlar.

Yukarıdaki yazımda Okan'a tercih yapmasını söylemiştim. Okan bir tercih yapmış belli... Ancak bu tercihin sonucunda sanki Okan ortadan kayboldu. Ve ben Okan'ı gerçekten arıyorum ve özledim.

Son olarak şunu söyleyeceğim. Bu devirde kişiler dizileri bile kurtaramıyor... Kanalı nasıl kurtaracak merak ediyorum? Umarım bu kanal sevdası Okan'ı yok etmez...

Ancak Okan'ın asıl sıkıntısı bilindik kanallarda özgür olamamak mı diye düşünmeden de edemiyorum... Hani ezberlediğimiz insanlarla ezberlenmiş konuların temcit pilavı gibi önümüze konması kişilerden çok kanalların yayın politikası olma olasılığı elbet daha gerçekçi geliyor bana... Okan bu döngüyü mü kırmaya çalışıyor acaba tek başına?

Geçen gün gelişen sigara polemiğinin Medyadan veriliş şekli Medyanın Okan'a bakışını mı gösteriyor acaba?

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..