Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Eğitim
 

oks'ye Girmiyorum İşte!

oks'ye Girmiyorum İşte!
 

Umudu arayan -ÖĞRENCİLERİMİZ-


Okulumuzun 8.sınıfında olup, bu yıl OKS'ye girecek olan şair ruhlu,köylü kızımız Nurgül KORKUT,OKS hakkındaki masumane duygularını şiire dökmüş...Yazması ondan ,okuması, öpüp yüreğe işlemesi bizden.......




OKS’ye Girmiyorum İşte!

Stres dolu günlerimin başlangıcı,

Hiç unutmayacağım bu 8.sınıfı,

Elimde kitap kalem,

Durmadan soru çözmekteyim.

Çözemediğim soru olunca;“Öğretmenim,öğretmenim” diyorum.

-Bu soruyu çözemedim de bir bakar mısın? Diye rica ediyorum.

Soru götürdüğümde hiç kızmıyor bana,

-Çözelim mi? Diyorum,

-Haydi çözelim, diyor

“ Bak kızım iyi dinle,OKS bu,şakası yok bunun,

Planlı çalışacaksın,düzenli,olacaksın ki kazanasın.

Kariyerini belirleyecek” diye hep öğüt veriyor.

O an, içimi bir hüzün kaplıyor,

Tek derdim,tek üzüntüm,

Sınavı kazanamama kaygısı,

Ama ne olursa olsun bırakmayacağım bu yarışı,

Kazandığımı hayal ediyorum da,

Budur benim tek avuntum.

Ya kazanamazsam! Diyorum

Bu da benim tek kuruntum…

Bazen oluyor çalışamıyorum,

Geleceğimi düşünmekten.

Delireceğim bunları düşünmekten,

Off ya,sıkıldım hep aynı şeyi söylemekten!

Hocam,hocam yeter artık.

Bitsin bu işkence, eridik bittik.

Yorulmuyorlar mı acaba bu kadar,

OKS yi zorlaştırmaktan…

Takılıp kaldım bir soruya,

Eee hadi çöz çözebilirsen!

Bir sürü kitap var önümde.

İnanmıyorum ,cevabı yoktur hiçbirinde!…

Eee yeter be!

Atıyorum işte bütün kitapları çöpe.

Bir daha dönmesinler geriye.

Var mı be, var mı diyeceğiniz?

Girmiyorum işte bu OKS’ye.

Nurgül KORKUT

Akıncılar İ.Ö.Okulu 8/A Sınıfı

Kahta-Adıyaman

http://akincilar.meb.k12.tr/

 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..