Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '10

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Öksürük için ne yapabilirim?

Öksürük cocuklarımızın pek çok dönemde yaşadığı bir rahatsızlıktır. Anne baba içinde inatçı bir öksürükle baş etmek hem yorucu hemde üzücü bir durum yaratır. Alternatif tıp hızla ilerlerken, bazı bitkisel tedaviler de çok gündemde..Öncelikle öksürüğü olan ve geçmeyen çocuklarımızı tabi ki doktora götürmeliyiz, her aklı başında ebeveyn gibi... 

Ben sizlere bazı insanların bildiği, kimi insanların da duymadığı bir yöntemden bahsetmek istiyorum. Biraz kocakarı ilaçları diye tabir ettiğimiz yöntemlerden.. 

Benim ikiz çocuklarım var, erkek olan çocuğum da dönem dönem kuru öksürük oluyor ve hemen doktora götürüyorum.. Bilindik ilaçları kullanıyor, zaman zaman işe yarıyor bazen de geçmiyor.. Bu durum için internette sürekli araştırma yapmaya başladım, değişik bitki çayları vs..bazılarını da denedim, bir rahatlama sağlıyor ancak tam anlamıyla geçmiyor öksürüğü... 

Yine nette araştırma yaparken 'günlük' diye birşey buldum.. Günlük denilen şey beyaz renkte çakıl taşı gibi birşey, bu taşlardan tavaya koyup dumanını bir pamuğa tutuyorsunuz, taştan mentol benzeri bir koku çıkıyor, pamuğu biraz dumana tuttuktan sonra çocuğun göğsüne koyuyorsunuz, ben bu işlemi gece uykusunda yaptım..Sonucu merak edenler için ; ben tek kelimeyle şok oldum, çocuğum o gece hiç öksürmedi ve rahat uyudu.... İlk defa denedim ve sonuç başarılı oldu.. Daha sonra tabi dönem dönem bu öksürük sorunuyla karşılaştım ve hep bu yöntemi kullandım gerçekten hayret verici hemen kesiyor... 

Bunu sizlerle paylaşmak istedim çünkü annelerin halinden yine bir anne mantığıyla bir çözüm olarak göstermek istedim... ancakkkk siz siz olun önce çocuklarınızı doktora götürün!!! astım ve benzeri şikayeti olan çocuğunuz için önce doktora danışın... 

Yavrularımız için herşeyin en iyisini istemek en doğal hakkımız, onların sağlıkla ve mutlulukla büyüdüklerini görmekten başka ne isteriz??? 

sevgiler... 

 
Toplam blog
: 3
: 13513
Kayıt tarihi
: 20.12.10
 
 

İşletme ve büro yönetimi mezunu, ikiz annesiyim... İlgi alanlarım gezi, değişik kültürler, anne çocu..