Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Oktay Ekinci 3 Kasım'da Menteşe'de Anıldı.

Oktay Ekinci  3 Kasım'da Menteşe'de Anıldı.
 

Menteşe Belediyesi ve Muğla Mimarlar Odası Şubesi'nce Oktay Ekinci ölümünün 5. Yılında Muğla’da anıldı.

İstanbul Mimarlar Odası'na gidiş öyle kolay olmadı. O görev haftanın birkaç günü Muğla'dan gelip gitmekle yürütülmeyecekti.

Öyle ya rant, talan, yağma politikaları en çok İstanbul'u, dünyanın incisini yok ediyordu. Öylesine hukuksal, tarihsel, kültürel mücadele yılları ve gidiş., yıl 1992.

Demişti ya; "Ben bu boğazı korumak için ömrümü verdim". Işık içinde yat Oktay ağabeyciğim. Seni ananlar, seni anlayanlar, seni sevenlere selam olsun ve sevmeyenlere hep ışıksın.

Sevgiyle anıyorum, özlemle anıyorum...

Neler söylenmez ki? Hangi çevre hareketinin, hangi hukuksal mücadelenin, hangi o ta 92 li (İstanbul'a gidiş) yıllardan buyana süre giden o Ülkenin geleceğine güzelliğine katkı için o uğraşları koymadı ki çok zordu.

 Bu yolda neler vardı? Ömrünü, hayatını adadı. Tüm rantçılar İstanbul'u parsellerken, rantçıların, işbirlikçilerin sermayenin, çıkarcıların, mafyanın hedefi olmuşken, o mücadelesini biliyor, saygıyla anıyorum...

Işık içinde uyusun...Sevgi ve saygıyla anıyorum. Kim bilir orada dinleniyor mu? ...(N.K)

 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..