Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '21

 
Kategori
Blog
 

okuduğum kadar sevdim

Okuduğum Kadar Sevdim Okuduğum kitaplar kadar sevdim seni, Kelimelerden oluştu sayfalardaki resmin: Çukurovada Ince Memed, Kazak bozkırlarında Geyik Ana, Ege kıyılarında tütün, Elma bahçelerinde bitmeyen kavga... Okuduğum şiirler kadar sevdim seni, Kelimelerden oluştu seninle mısralar, Kölelerin bileklerindeki zincirler kadar tutsak, Sakin olan şafakların direnişinde buyruk, Makalu Dağlarında özgürlük, Selam söylenen Anadolu'ya hasret... Dinlediğim şarkılar kadar sevdim seni, Kelimelerden oluştu senin çığlığın. Kurşun izleri vardı yarım kalan şarkıda; Bir tavırdı, bir yorumdu soluk soluğa Hala gitarın sesi geliyor kırık parmaklardan O şarkı bitmedi, bitmeyecek... Şimdi ve daima! Ve okuyacak kitaplar bitmedi daha... Okunacak şiirler bitmedi Dinlenecek şarkılar bitmedi

 
Toplam blog
: 53
: 63
Kayıt tarihi
: 16.12.19
 
 

Zaman su gibi akıp giderken yaşadıklarımın bana kattığı duygu ve düşünceleri kalıcı hale gelmesi ..