Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Kitap
 

Okuduğum kitaplar 3

OKUDUĞUM KİTAPLAR 3

Bir Bilim Adamının Romanı

Oğuz Atay


Oğlum reklamcı ve salonunda, Oğuz Atay’ın portresi asılı. Bu beni çok etkiledi. Okumak istedim. Bu kitaptan başlamam rastlantı.

Bir öğretmen olarak ne yazık ki çok geç okumuşum. Neyse ki çevremdekilere önerebiliyorum. Eğitimcilerin kesinlikle okumasını öneriyorum. Çok şey bilirsiniz, ama anlatmayı, öğretmeyi beceremiyebilirsiniz. Ne kadar bildiğiniz değil, ne kadarını öğrettiğiniz önemlidir. Her çocuk anlar, ama farklı yollardan, farklı reçetelerden anlar. Siz bu yolu bulabiliyorsanız, arama zahmetine giriyorsanız öğretirsiniz ve öğretmen olursunuz. İşte kitapta anlatılan bilim adamı, Mustafa İnan böyle bir öğretmen, önemli bir adam.

‘Babam problemi benim anlayacağım bir biçimde nasıl ifade edeceğini düşünürdü. ‘ diyor oğlu, anılarında.

Eğitimciler mutlaka bu kitabı okumalısınız sonra da genç yaşta bütün iyilerin göçüp gittiği o yere uğurladığımız Oğuz Atay’ da okumalıyız.

 
Toplam blog
: 50
: 746
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Biyologum ama öğretmenlik yaptım. Emekli oldum ve nihayet duygularımı, yaşadıklarımı, gördüklerimi p..