Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
Kitap
 

Okuduğum kitaplar 7-8-9

Okuduğum Kitaplar 7

MARTI

Rıchart BACH

Yazar Amerikalı, yazdığı en güzel kitap diyorlar.

Martı, Küçük Prensten sonra anılan bir kitap. Küçük Prensi ve Simyacıyı her yıl bir kez okuyorum, Martıyı belki bir daha okurum.

Martı, kendi kabilesinin kurallarını çiğneyip, yapmak istediklerini yapan, her şeye rağmen özgürlüğü peşinde koşan bir martıyı anlatıyor. 40 sayfa bile yok, bu kitap eve alınmalı, hangi yaşta olunursa olunsun, okunmalı.

OKUDUĞUM KİTAPLAR 8

KAYIP GÜL

Serdar ÖZKAN

1975 doğumlu, sevimli, kibar, sanki içi iyilik dolu bir genç adam, televizyonda izledim, sıcacıktı.

Bir reklamcı annesi olmama karşın, reklamın gücünü yeniden anladım. Evet, hoş kitap ancak bu denli duyulması elbette reklamlardan. Bence birileri kalkıp, Hüseyin Rahmi’nin, Ömer Seyfettin’in, Can Yücel’in filan reklamını yapsın. Onların reklama ihtiyacı yok demeyin, nasıl okutacağız gençlere.

Martı için yazdıklarım, aynen geçerlidir, evde hepiniz okuyabilirsiniz, Martı bu kitabın yanında hafif kalır. Genç kızların özellikle okuması iyi olur, onların anneleriyle daha başka bir ilişkileri yok mudur? Genç ve efendi yazarın başarısını kutluyorum, daha etkili kitaplarını bekliyorum.

OKUDUĞUM KİTAPLAR 9

GÜZELLİĞİN DOĞAL SIRRI VE ETKİLİ SAÇ BAKIMI

Liza DEKAPELLİ

Sheikh VİRTUE

Saçımızın yapısı, tiplerine göre saçlar, kepek sorunu, evde kolayca hazırlanacak bakım tarifleri, yağlar, losyonlar, şampuanlar, yağ friksiyonları, kafa derisine iyi gelen bitkiler, hangi yüzlere hangi saçlar gider, hacim sorunu, saç boyama, doğal maskeler, aromatikler, saç şekilleri, alınması gereken önlemler.

Kitap 112 sayfa. Ben 8 liraya aldım.

Ne mi öğrendim, zeytin yağ, zeytin yağ, zeytin yağ.

Doğal bakım gerçekten önemli, ucuz, kolay. Ama bilimi yabana atmamak lazım, öyle ürünler var ki, iki tel saçı olan bile çok farklı gözükebiliyor.

 
Toplam blog
: 50
: 746
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Biyologum ama öğretmenlik yaptım. Emekli oldum ve nihayet duygularımı, yaşadıklarımı, gördüklerimi p..