Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Okul başlıyor

Okul başlıyor
 

Okul başlıyor anne,
 İçimde ne fırtınalar esiyor biliyor musun?
 Ne  var yoksa arkamdan
 Gizli gizli ağlıyor musun?

Korkuyorum anne
 Ne olur  arkamdan öyle mahzun bakma
 Kalabalığın içinde kaybolsam bile
 Ne olur elini elimden bırakma .

Okul başlıyor anne
 Ama nerede benim oyuncaklarım
 Onları nereye koyacağım
 Bu kalabalıkta anne,
 Seni nerede bulacağım.

Öğretmenimiz iyi bir insan, biliyorum
 Ama kimse senin yerini tutamaz
 Nice bilgiler öğrensem de
 Senin yerini kimseler alamaz.

Yüreğim kıpır kıpır anne
 Niye beni bırakıp gidiyorsun
 Ben daha küçücüğüm anne
 Bunu bilmiyor musun? 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..