Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Okul Servisleri

Okul Servisleri
 

Salih Arıkan


Bu gün haberleri dinliyorum. Okul servislerine yeni kurallar getirilmiş.

Tebrik ederiz öğrencilere buton araç içi kamera ve emniyet kemeri. Yetkilileri tebrik ederiz. Ama ben farklı bir haber de duymak isterim. Nasıl haber tüm araçlarımız engelli öğrencilerimizin de seyehat edebileceği şekilde düzenlendi demelerini bekliyordum.

Bizler taleplerimizi erteleyemeyiz.  Toplu taşımada erişilebilir ve engelsiz seyahat şarttır hatırlatalım belki birilerinin kulağına kar suyu kaçar.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..