Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '14

     
    Kategori
    Pazarlama
     

    Okul sırası anılarım!

    Okul sırası anılarım!
     

    okul sırası


    Eminim herkesin öğrencilik yıllarına ait bir çok anısı mevcuttur. Elbette benim de bu yıllara ait bir çok anım mevcut ama en çok aklıma gelen anılarımın başında genelde okul sırası üzerinde uyuyup kaldığım zamanlardır. Hiç unutmam üniversitedeyken bir defasında bölüm başkanımız ve bölümün en sert hocasının dersinde uyuya kalmıştım, nasıl uyuya kalmam ki, sabaha kadar batak oynamıştık, sabahın 8'i ve ilk dersti, normalde herkes pür dikkat hocamızı dinlerdi, bırakın uyumayı, gözlerini bile ondan ayırmaya çekinirlerdi. Ben ise öyle uykusuzdum ki bir an dalıp gidivermişim, bir ara birisi ben dürtmeye başladı, arkamdaki arkadaştır dye,  "yav bırak uyuyayım" dedim. Bir daha dürttü, "Lan git başımdan" dedim. Bir daha dürttü ve ben aniden arkamı döndüm , bir de ne göreyim, hocamız arkamda dikiliyor, beni de çok sever ve sevmesine rağmen bu saygısızlığım sonucu sınıftan kovuldum. O dönem de dersinden geçirmedi, kaldım :) İşte böyle bu okul sıraları ne anılarla doludur kimbilir. Bu da beni anılarımdan birisi.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 98
    Kayıt tarihi
    : 29.09.14
     
     

    Kendi fabrikamız olan Değirmenciler okul sırası imalatında satış ve pazarlama sorumlusu olarak ça..