Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
Satranç
 

Okul Sporları Satranç Küçükler İl Birinciliği müsabakaları yapıldı

Okul Sporları Satranç Küçükler İl Birinciliği müsabakaları yapıldı
 

BURDUR SATRANÇ TEMSİLCİLİĞİ


Okul Sporları Satranç Küçükler İl Birinciliği müsabakaları yapıldı

Burdur Satranç Temsilciliği İl Okul Organizasyon Tertip Komitesince düzenlenen, 2000–2002 doğumlu sporcuların katıldığı 2011–2012 öğretim yılı Okul Sporları Satranç Küçükler İl Birinciliği müsabakaları sonuçlandı.

30–31 Mart 2012 tarihleri arasında Gazi Atatürk Spor salonunda 13 ilköğretim okulundan 49 sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen 2011–2012 öğretim yılı Okul Sporları Satranç Küçükler İl Birinciliğinde ipi göğüsleyen ve birinciliği elde eden sporcu Bahçelievler İ. Ö. Okulundan Dinçer Başgül oldu.

Satranç turnuvasının sonuçları aşağıdaki gibi gerçekleşti:

KÜÇÜKLERTURNUVA SONUCU

1

Dinçer BAŞGÜL                

Bahçelievler İlköğretim Okulu                 

6.5 puan

2

Sanem KAYA                    

Şeker İlköğretim Okulu                             

6.0 puan

3

Muhammet Ali TIRAK       

Gazi İlköğretim Okulu                               

5.5 puan

6 gün süren 2011–2012 öğretim yılı Okul Sporları Satranç İl Birinciliği (Gençler-Yıldızlar-Küçükler)  yarışmaları sona erdi. Başhakemliğini Serdar KAYA, hakemliklerini Mustafa OYLUM, Ruhi KAYA ve Fatih ÖZCİĞER´ in yaptığı yarışmalar Gençler, Yıldızlar ve Küçükler kategorilerinde toplam 32 Okuldan 117 sporcu ile gerçekleştirildi.

Kategorilerinde birinci olan sporcular Türkiye Finallerinde Burdur´u temsil edecekler.

 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..