Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
Eğitim
 

Okul ve sorunlar

Okul ve sorunlar
 

Ben şu anda Kınık İlköğretim Okulu'nda görev yapmaktayım.

Okulumuzun temel sorunları oldukça fazladır. Okulumuzun oyun sahası yoktur. Özürlüler için merdiven ve asansör de yoktur. Okulun ihate duvarı, beden eğitimi derslerinde çocukların elbise değiştirmek için kullanabilecekleri soyunma odaları, teknoloji sınıfı ve laboratuvar yoktur.

Kalorifer kazanı yeterli değildır. Hizmetli sayısı da yeterli gelmemektedir. Yani zor şartlarda eğitim yapılmaktadır.

Gelecek nesiler için yeterince faydılı olamıyoruz. Okulun başarısını artırmak için yatırımların yapılması gerekir. Bunun için iş adamlarına görev düşmektedır. İş adamlarının ellerini taşın altına koymaları gerekir. Böylece Atatürk'ün gösterdiğı hedefi yakalayabiliriz. Her Türk vatandaşı üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapması temel esas olmalıdır.

Selamlar

14/02/2008

Cafer Akın

 
Toplam blog
: 24
: 518
Kayıt tarihi
: 04.02.08
 
 

Balıkesirde yaşıyorum. Adıyaman iline bağlı çok güzel bir dağ köyünde dünyaya geldim. Mesleğim gereğ..