Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
Eğitim
 

Okul ve yönetici

Okul, hayatın ta kendisidir. Burada; öğrencilere Türk Milli Eğitimin amaçları doğrultusunda bazı iyi davranışlar kazandırılır. İyi bir yönetici; neyi, kime, ne kadar, ne zaman, nasıl vereceğini planlayan ve bir programa bağlayan kişidir. Eğitim olayı ile direk ve endirekt olarak muhatap olan kitle öğrencilerden ibaret değildir. Yönetici; eğitimin her zaman, her yerde ve herkese dönük olmasını bilen kişidir. Eğitim, okul ve çevrenin hepsini kapsamalı, okul bu olayın odak noktasını oluşturmalıdır. Okuldan çevreye doğru bir yol izlemelidir. Her eğitim yöneticisinin bir öğretmen olduğu, öğretmenlik sanatının veya mesleğinin tümünün rehberlik hizmeti olduğunu aklımızdan çıkarmadan personelimizi, öğretmenlerimizi eğitmek durumundayız. 

 
Toplam blog
: 154
: 861
Kayıt tarihi
: 25.01.10
 
 

Rize nin Çamlıhemşin ilçesinde doğdum. 1969 yılında ilkokul,1972 yılında ortaokul,1975 yılınd..