Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
Aile
 

Okul yolunda sen

Okul yolunda sen
 

Ne güzel bir heyecandır o kalbi küt küt attıran.
Kıyafetler hazırlanır bir gece önceden bir de konuşulacak laflar.

Tatil bitmiş, arkadaşlarla tekrar buluşma vaktidir artık.
Kimi en çok özledim? Kim bu lafa en çok güler? Kime kırgındım biraz?
- Ama olsun unuttum gitti, üstünden bir koca yaz geçti.

Yeni arkadaşlar vardır mutlaka aranıza katılacak ve mutlaka gidenler. Yeni öğrenciler ve yeni öğretmenler.

Okul. O güzel yuva.

O yaptığın resimlerdeki güzelim renkleri öğrendiğin yer.

O resimlerdeki objeler, tatlar, tanımlar, hayata dair herşey.

İçler dışlar çarpımı, 3 4 5 üçgeni, kesirler, zamirler, sıfatlar, ne çok şey öğrendin o güzel yuvada.

Ne güzel şeyler öğretti can öğretmenlerin sana.

İnan hepsi lazım olacak bir gün.

Tek tek olmasa bile bileşkesi lazım olacak, inan bana.

Okuduğun, öğrendiğin herşey senindir artık sen onlarsız yapamazsın, onlar sensiz.

Sakın düşünme - Bu da mı lazım olacak diye? Olacak.

Tek tek olmasa bile bileşkesi lazım olacak inan bana.

Düşüp kanattığın dizlerin, kaybettiğin silgilerin, küstüğün arkadaşların, barıştıkların iki tenefüs sonra, herşey senindir artık sen onlarsız yapamazsın onlar sensiz.

Öğrenmenin sonu yoktur, derler.

Öğren bebeğim, hep öğren.

Birgün arkana baktığında çok şey bildiğini sanacaksın ama önüne döndüğünde tekrar bir bakmışsın yolun başındasın.

Bu uzun yolda sen ve arkadaşların sağlıkla, mutlulukla, barışla yürüyün hep.
 
Toplam blog
: 14
: 941
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

40 yaşındayım. Mühendislik okudum. Bir otomotiv şirketinde ihracatla uğraşıyorum. Şimdiye kadar düny..