Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
Haber
 

Okulda cinayet

Okulda cinayet
 

Bugünkü haberi okuyunca tüylerim diken diken oldu. 2001 yılından beri psikolojik tedavi gören bir öğretmen teneffüste çocukların gözü önünde bir meslektaşını tabancayla öldürmüş. 1997 yılında emekli olup, geçim sıkıntısı dolayısiyle tekrar mesleğe dönen ve tedavi gören bu öğretmene nasıl göreve verilmiş aklım almıyor. Bu haberi okuyunca bir araştırma yaptım ve eğitim fakultesi mezunlarının form sitesinde ilginç diyaloglara rastladım. Bu diyalogların bazılarını buraya kopyalıyorum, haberin tamamını okumak isteyen ilgili linke tıklayabilirler. Yorum ise sizlere ait.

ben büyüyünce ogün samast olacam karar verdim...türkiyede iyi insan olmayacaksın rezil şirret pislik olacaksın
_JackSparroW_

26 Ocak 2007 13:31 Düzenle Sil
Arkadaşlar bizlerin Ogün Samast olmasına gerek yok.Derslere ücret karşılığı açık öğretimde okuyanları bile alıyorlar.Ogün Samast ları yetiştiriyorlar siz merak etmeyin
fenci2021

26 Ocak 2007 13:53 Düzenle Sil
adam vurunca daha bi itibar görüyorsun ya..yoksa kpss maduru oolmak kimse için bişey ifade etmiyor...Allah tan Allah korkumuz var...hani şu tepedekilerde olmayan korku...
sadecem53

26 Ocak 2007 14:01 Düzenle Sil
okuldan mezun olduğumda idealist bir insandım şimdi isse nerede bir devlet malı bulsam kırıyorum.bir kadrou öğretmen olayım siz beni o zaman görün.eğitim vermiyecem şimdi ki dinazorlar gibi olacam.
mikerinos

26 Ocak 2007 14:08 Düzenle Sil
eğer bir tetikçiyle bir katille kendinizi bir tutuyorsanız bir caniyle kendinizi bir tutuyor onun gibi olacağınıza ve önünüze geleni vurabileceğinize kanaat getiriyorsanız iyi ki öğretmen falan olmamışsınız.beklediğiniz seneler size acılar yaşatıp adam edemediyse daha size ne demeli umarım katil ruhlu caniler öğretmen olmazlar.

insan olun biraz insan.eli kanlı bir katille nasıl özdeşleşiyorsunuz böyle yazık yuhhhh size yuhhhhhhhhhh.
nare

26 Ocak 2007 14:18 Düzenle Sil
nare çoğumuz şu an yaşadığımıza lanet ediyoruz.bunun için gelip çok biliyor muş gibi ikinci sınıf laflar etmeye gerek yok
mikerinos

26 Ocak 2007 14:29 Düzenle Sil
bence sizin psikiyatrise gitmeniz şart, ikinci sınıf lafmış napalım yani sizin hastalanmış ruhunuzun kan haykırışlarını normaldir diyip geçiştirelim mi.böyle hastalıklı katil psikolojisi taşıyanlar bir zahmet öğretmen olmasınlar çünkü yetiştirecekleri insanlarda büyük bir olasılıkla kanlı katiller olabilir ancak.
nare

26 Ocak 2007 14:35 Düzenle Sil
bende şuan atanamıyorum ama ortalığa kan kusmuyorum.oturup illaki öğretmen olucam diye diretmiyorum elimden başka işlerde geliyor şükür.terzilik yapıyorum size de tavsiyem elinizden geliyorsa bu tür mesleklere yönelin daha çok para var kendinizi sadece öğretmenliğe şartlarsanız ortada kalırısınız sonra saldıracak bir kum torbası ararsınız.hele bazılarınız atanınca eminim öğrencileri en ideal kum torbaları olarak gördüğü için zorbalık yapacaktır yazık acıyorum öğrencilere

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=208652&page=2
Haber ve resim;http://www.milliyet.com.tr/2007/04/04/yasam/axyas01.html

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..