Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Okullar belediyelere devrediliyor…

Okullar belediyelere devrediliyor…
 

Bu iktidarın ülkeyi nerelere götürmek istediği hergün daha açık bir şekilde ortaya çıkıyor. Milli eğitimde bir türlü çağdaşlığı yakalamak istemeyen yönetim şimdide son derece radikal bir kararın arefesinde. Yönetim kendi asli görevi olan eğitim ve öğretimi kısmen dersane dediğimiz özel sektör soyguncularına devretmişti. Anlaşılan yetmemiş. Kalanı da belediyelere devredip sorumluluktan kurtulacaklar. Milli eğitimin adı da artık yerel eğitim olur herhalde.

Herhalde eski Milli eğitim bakanı, kendisine yaptırılan işlerin yanlışlığından yakınır olmuştu ki taze kan ile değiştiriverdiler. Bundan sonra şunları çok duyacağız. XX şehrinde belediye değişti öğretmenlerin hepsine şut. Bizim partinin öğretmenleri göreve.

Niye mi böyle diyoruz? Belediye değişen şehirlerdeki uygulamalar malum. DTPnin yönetimde olduğu doğu illerinde artık çağdaş Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlı bir öğretmen bulunmayacak. Öyle bir ortamda yetişen çocukların gelecekleri ve ülkenin geleceğide sizin takdirinize kalmış.

gazetevatan

Perşembe, Haziran 11, 2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..