Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Okullar bitti!!

Okullar bitti!!
 

Liseler ve İlköğretim için okullar bitti. Daha doğrusu 2006-2007 eğitim-öğretim sezonu bitti. Ve 17 Eylül'e kadar sürecek 3 aylık tatil başladı.

Bunun için bütün çocuklar sevinçliyiz. Okullarımız kapandı. Okulda 9 ayımızı geçirdik. Çok yorulduk, tatile ihtiyacımız vardı. Sıcak günlerde ders çalışmak canımıza tak etmişti.

Ve hızır acil gibi yetişti tatil. Bugün okulda geçirdiğimiz son gündü.

Ben ve okul arkadaşlarım 5 yıllık öğrenciyiz. 5 yıl öncesini hatırlıyorum. Ben değil ama, bazı arkadaşlarımız bağırarak, ağlayarak sınıfa girmişti. Yaşlı gözler, titrek dudaklardık.

Ama şimdi büyüdük, kocaman olduk. Ve ilkokuldan mezun olduk bugün. Belki biraz hüzünlüydük, arkadaşlarımızdan ayrılmıştık. Ama bu yorucu senenin ardından tatil geldi. Bunun için yüzümüz güldü.

Bazı arkadaşlarımız çok sevinçliydi, karneleri süperdi. Bazı arkadaşlarımız biraz üzüldüler, karneleri kötüydü. Ama ben çok şükür gülenlerin içindeydim. Bir tek resim dersim 4 geldi. Onun dışında hepsi 5 geldi. Ortalamam:5, 00. Ve ben 17 Eylül'de 6.sınıfa başlayacağım.

Ben de kocaman kız oldum artık. Küçük değilim. İleride daha çok çalışmalar bekliyor beni.

Karnesi kötü olan küçüklerim, ablalarım, abilerim, yaşıtlarım! Üzülmeyin. Nasıl olsa çalışır, başarırsınız. Demek ki daha çok çalışmak gerekiyormuş deyin.

Yaz tatili geldi. Nasıl değerlendireceğiz? Bu işin en güzel bölümü. Sabahları istediğimiz kadar uyuyacağız. Oyunlar oynayacağız. Ayrıca kitap okumayı da ihmal etmemek lazım.

2006-2007 eğitim ve öğretim sezonu bitti. Hepimize hayırlı olsun . Bütün arkadaşlarım, ablalarım, abilerim, küçüklerim. İyi tatiller!
 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..