Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Okullar kapanmasın!

Okullar kapanmasın!
 

Okullar tatil oluyor.

Keşke yazın da olsa!

Ertuğrul Ata bu hafta okula gitmedi. Öğretmeni gelmeseniz de olur demiş. Cuma günü gittiğimde sınıfın kapısı kilitliydi. Rahatladım.

Rahat bırakmıyor bizi evde.

“Ertuğrul rahat dur!”

Anlamıyor. Top oynuyor salonda. Az daha çiçeği kırdı. Annesi bağırınca yanıma geldi.

“Baba ben mi değerliyim yoksa çiçek mi?”

“Seni dünyanın tüm çiçeklerine değişmem oğlum!”

“Annem öyle demiyor ama!”

Bekliyoruz belalısını ki gelip terbiye etsin. Selami yarın öbür gün gelir. Ona naz yapamıyor. Enseye şamarı yiyor.

Beni hiç saymaz! Üzerimi çıkardığımı görmesin, gelir sırtıma tokadı yapıştırır. İkincisini de aynı yere.

“Oğlum aynı yere vurma bari. Morartacaksın sırtımı!”

Yarın Formula 1 e gidelim diyorum! Halk tribününden seyrederiz. Oradan köylere doğru bir gezinti yaparız. Ferahlar belki!

Okullar yazın da açık olmalı.

Araplarda hergün yaz!

Onlar okula gidiyorlar! Hem de petrolleri olduğu halde!

Biz yazın yatıyoruz!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..