Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Okulum lisem Söke Lisesi

Okulum lisem Söke Lisesi
 

Gittim dolaştım

Canım okulum Söke lisesini

Yanımda arkadaşım Enver Helvacı

Yaşadım yine   

O eski günleri buruk bir sevinçle

Aşina geldi her şey gözüme 

Değişmemiş hiçbir şey

Hepsi yerli yerinde 

Sınıflarımıza baktık kapıdan 

Beraberimizde

Okul müdürü Mustafa Uçkay

 

Onunkisi ayrı bir hikaye

Beklemdediği bir anda 

Bizi karşısında gördü buyur etti

Çocuklaştığımızı gördü paylaştı

 

Öyle 

Görkemle duruyorlar bahçede

Bizim zamanımızda dikilen

Çam ağaçları 

 

Kurulduğundan beri 

Değişmeyen yerinde müdür odası 

Masasında oturan sanki

O hoşgörü abidesi 

Güler yüzlü tatlı dilli

Bilge Hüseyin Altuğ 

Hemen yanında da Mustafa Subaşı

Bir sözü çınladı birden kulaklarımda 

“Halil

Üniversitenin fizik bölümünü seçmişsin 

Senin matematiğin güzel

Değiştir bunu sen 

Matematik astronomiyi seç

Daha iyi olur ” deyişi

O söz üzerine

Matematik astronomiyi seçmiştim 

Seni hala o günkü gibi seviyorum

Sevgili müdürüm Mustafa Subaşı

 

Okulum Lisem 

Taht kurmuşsun kalbime

Döndüm baktım geriye

Canlandı mazi

Öğretmenlerim geldi

Bir, bir gözlerimin önüne

 

Edebiyat öğretmenim Şahabettin Karadayı

Tarih öğretmenim Mevlüt Atmaca

İngilizce öğretmenim Nezihe Övül

Fizik öğretmenim Çetin Turan 

Kimya öğretmenim Kemalizm Lümoğlu 

Resim Öğretmenim İlhan Cahit durmaz

Coğrafya öğretmenim Muzaffer Gürel

Matematik öğretmenim Nuran Kuyucu 

Biyoloji öğretmenim Muhterem Özdöl

Kimya öğretmenim Halil Özşarlak

Unutmadım hiçbirisini unutmam da

 

Okulum Lisem Söke Lisesi

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..