Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '10

 
Kategori
İzmir
 

Okulun duvarına yaslanmış saksafon çalıyordu

Okulun duvarına yaslanmış saksafon çalıyordu
 

Geçenlerde dışardayım.

Alsancak'da akşam olmak üzere.

Yürüyorum eve doğru.

Müziği duydum uzaktan.

Caddedeki akşam konserlerinden biri sandım önce.

Çaldığı şarkının ismini hatırlayamadım ama tanıdıktı, eminim.

Dinleye dinleye geldim okulun o tarafa.

Gazi İlkokulu'nun oradaydı.

Duvara yaslanmış, çalıyordu saksafonu.

Durakladım ''O''nu görünce.

Pastanede oturanlar mırıl mırıl eşlik ediyordu çaldığı şarkıya.

Havanın karanlığında müziği muhteşemdi.

Saksafon, müthişti.

Ilık bir Alsancak akşamında saksafon çalan genç bir delikanlı, harikaydı.

Sokakta durup dinleyenlerin arasına katıldım.

Dinledim...

Dinledim...

Dinledim.

Ruhumu saran o müziğe direnmedim daha fazla.

Eve giderken kıpır kıpırdı içim.

:)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..