Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Okuma hızını, belleğinizi ve düşünme yeteneğinizi arttırın..!

Okuma hızını, belleğinizi ve düşünme yeteneğinizi arttırın..!
 

Üniversite yıllarımızda sağolsun bu konuda eğitim almış bir abimizin üniversite içerisinde açtığı "Hızlı Okuma Kursu"' na gitmiştim. Birkaç haftanın ardından yaptığım ilerlemeyi görünce açıkcası ben dahi:

-Bu kadarını beklemiyordum..!

demiştim. İnsan bedeninin yapabilecekleri bizim düşündüklerimizin çoğu zaman üzerinde. İki haftalık kursun ardından okuma hızım 3 kat artınca bunu daha iyi anladım. Geçen hafta bir kitapçıda gezinirken "Kişisel Gelişim Başlığı" adı altında bir DVD' de toplanan bir eğitim materyali görünce hemen satın aldım. Az önce ilk çalışmamı bitirdim. Oldukça iyi hazırlanmış, hızlı okuma ve bilgileri belleğinizde daha çok tutabilme yeteneğinizi arttıracak güzel bir çalışma olmuş. Zaten bu tür kavramlar çok yeni değil. Yıllardan beri insanlar bu tür gelişimler göstererek kendi kabiliyetleriniçok öte noktalara taşıyabiliyorlar. Az önce basit bir test uyguladım, dakika da yaklaşık 700 civarı kelime okuyorum -ki- bunda az öne belirttiğim kursun çok faydası var. Ancak şu an dünyada dakikada 3000 civarı okuyan insanlar var. Rahmetli Adnan Kahveci de bunlardan biriydi ve Türkiye' de çıkan tüm gazateleri topu topu 1.5 saatte okuyabiliyordu.

Ürüne bir göz atmanızı şiddetle öneririm.

Hoşcakalın..!

http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=82277&productid=by8151#tablnk

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..