Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Okunmamış mektuplar - Neden?

Okunmamış mektuplar - Neden?
 

İnatçı bir kadındın sen. Biraz huysuz, biraz alıngan. “Huysuz” dediğimde nasıl kızardın. Huysuz ve tatlı kadın… Ama şefkatliydin de… Güzel severdin beni. Dolu dolu severdin. Hüzünlü severdin. Sıcak severdin. Sarılışın, öpüşün, göğsüne bastırışın, gülüşün sıcacıktı.


Sana sarılıp yattığım geceleri hatırlıyorum. Nasıl huzurluydu. Ama bazen gözlerim dolardı sana bakınca. Ağlamak gelirdi içimden. O zaman sıkı sıkı sarılmak gelirdi içimden. Yapardım da… En tesirli ilaçtı sana sarılmak. Yüzüne gözlerine uzun uzun bakmaktı aşk.


Ama karşına çıkmak istemiyorum. Beni engelleyen bir şeyler var, bilemiyorum. Sesini çok özledim. Ama arayamıyorum, korkuyorum.


Senden sonra toparlanamadım ben. Aklım, kalbim, beynim darmadağın. Geceleri sık, sık uyanıyorum. Odalara kapattım kendimi. Yemekler bir türlü geçmedi boğazımdan. Zayıfladım, mutsuzlandım, nefesim kesildi sık sık, algılarım şaştı. Gecem gündüzüme karıştı. Düştüm yani… Ruhum da düştü vücudumda… Hastalandım…


Nedendi? Ne oldu bilmiyorum hala. Neden başladı? Nasıl başladı? Neden bitti? Neden yaptın? Neden yaptım? Neden gittik, bilmiyorum? Neden seni sevdim böylesine? Neden yaraladın beni? Neden yaraladım seni bilmiyorum? Neden bu kadar özlüyorum seni? Neden unutmak istiyorum? Neden bana nefessiz geceler bıraktın? Neden beynim oyunlarda?


Ne güzel yaşlanırdık biz be sevgili…

http://www.dailymotion.com/video/xm91v9_gunaydyn-kalp-acysy-ahmet-karakayan_music

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..