Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Okunmamış mektuplar - Ruhumun evi

Okunmamış mektuplar - Ruhumun evi
 

Onun kucağına yattım. Saçlarımı okşuyordu.  “Ben seni çok seviyorum” dedim. Duydu mu bilmem.

Sanki bir teknedeydik.  Kıyıdan uzaklaşıyorduk. İlk gördüğüm bir denizdi. Nereye gittiğimizi bilmeden alçalıp yükselirken gerçekte nerede olduğumu anladım;

Evimde... 

Benim hiç evim olmadı. Farklı evlerde yaşadım, ama ilk kez orada, onun kucağında evimi buldum. Benim evimdi o…

İnsan çocukluğunun evinden çıkınca mutlu olacağı bir ev arıyor. Sığınağını…Mutlu olacağı o eşsiz yeri, ruhunun evini...

Kaç kişi bulabilmiştir ki? Kaç kişi bir maceranın ardından bu kadar şanslı olmuştur?

Bazen görürüz de gördüğümüzün farkına varmayız. Ruhumuzun evi mucizeler arasındadır, mutlaka gördüğümüz ama gördüğümüzü anlayamadığımız şeylerin arasındadır.

Ben gördüm…

Avare aşıklar gibi hep çalınmış saatler yaşadık. Her uzaklaşmamızda hep kendimi bir yerde unutmuş gibi oluyordum. Birlikte yaşayamazdık. Ama ruhlarımız evini bulmuştu. O dünyanın en güzel eviydi. O evin duvarları yoktu, pencereleri, perdeleri, kapısı yoktu,  ama o ev dünyanın en güzel eviydi. 

İkimizde böyle herkesten uzak, gizlenmek zorunda kalmadan, birilerinden korkmadan, saatlere, sözlere, yetişmek gerekmeden, aklımızın bir köşesinde hep gölge gibi başka birileri yokken, yalnız yaşamayı istiyorduk. Düşler de kurduk…

Yapamadık…

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..