Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Okunmayacak yazdıklarımdan...

Okunmayacak yazdıklarımdan...
 

Ellerinin güzelliğini kaybetme. Evet ellerinin.. Soğukluğunu kaybetme. Ki ben hep ısıtabileyim avuçlarımda. Ben öpebileyim yalnızca parmak uçlarını. "En çok parmak uçlarımızdan ölüyoruz", bırak da en çok öldüğün yere hayat vereyim. Bırak da parmakların benim dokundurduğum hayatlardan başkasını kabul edemesin, yalnız bana açsın kapılarını.
Ellerinin güzelliğinin farkına var.. Ellerini seviyorum, bileklerini.. Parmağımı doğru noktaya koyduğumda nabzını ölçüşümü seviyorum. Bileklerini bir intihar girişimine kurban etme sakın. Bileklerini bana ayır, ellerini..
Avuçlarını hep bana sakla sonra. Avuçlarına yıldızlar dolduracağım çünkü. Gökyüzünden bir parça bulut koparıp koyacağım avuçlarına ellerimle, kendi ellerimle.
Birkaç renk mavi getireceğim, parmak uçlarında resimler çizeceksin o mavilerle. Bir ülke yaratacağız kendimizce. Ütopyalar bu yüzden güzeldir.
Avuçlarını bana sakla, bileklerini, ellerini.. Ellerini seviyorum. Soğumuş ellerini ve çizilmiş bileklerini seviyorum.. Avuç fallarında çıkan engebeli yollarını dahi seviyorum. Avuçlarından uzanan ince parmaklarını, her gün defalarca öldüğün ve her gün defalarca hayat verdiğim parmak uçlarını. Çünkü biliyorum ki beni en kolay hissedebileceğin yer parmak uçların. Beni hissedişini seviyorum.
Bu yüzden, ellerini kimseye verme. Çünkü seni seviyorum.
 

 
Toplam blog
: 30
: 503
Kayıt tarihi
: 27.02.11
 
 

Hayatı film gibi yaşayan, başından dert eksik olmayan, durup dururken ağlayabilen ama herşeye rağ..