Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '11

 
Kategori
Blog
 

Okur profilimde düşüş var!

Eskiden ne doktorlar, ne mühendisler okurdu beni!

Taksi duraklarına kadar düştüm!

Anlayacağınız, okur profilimde gözle görülür bir düşüş var arkadaşlar!

Diyeceksiniz ki, sen önce kendi ailene bak da öyle konuş! Millete serzenişte bulunma!

Haklısınız!

Evlatlarım da hayırsız çıktı!

Hangisini arasam mazeret üretiyorlar!

“ Oğlum! (kızım!) bugün güzel bir yazım var! Okuyun çok güleceksiniz!”

“Baba evde değilim!”

“Baba meşgulüm!”

“Baba internete bağlanamıyorum!”

Hep yalan tabi!

Karar aldım, izne ya da misafirliğe geldiklerinde kapıdan girer girmez yaptırım uygulayacağım!

“ Hemen interneti açıyorsunuz! Son on yazımı okuyorsunuz! Soru soracağım! Bilemeyene yemek ve çay yok!”

Bilmem aklımı beğenir misiniz?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..