Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Okurlarıma

Okurlarıma
 

Kaynak: MB Yazarları


Oldukça uzun zaman oldu yazmayalı. Okuyucularımdan gelen emailler ve MB üzerinden aldığım mesajlar sonrasında küçük bir açıklama yapmak gerek düşündüm. Okurlarımı bu kadar meraklandırmaya hakkım yok çünkü.

Ben şuradayım, tatile çıktım, bir süre yokum gibi açıklamalar yapmayı doğru bulan biri olmadığım için böyle bir not bırakmadan uzun süredir yazmıyorum. Ama sanırım doğrusu açıklama yapmakmış. Bunu okurlarımdan gelen emailler ve MB üzerinden aldığım mesajlardan anladım. Okurlarımıza her zaman küçükte olsa bir açıklama yapma borcumuz var. O yüzden bu yazıyı yazıyorum.

Uzun bir süredir yazmama nedenim MB’e ayıracak yeterli zamanı bulamamak. Üzerinde çalıştığım bir konu yeterince enerjimi aldığı için buraya enerjim kalmıyor. Yaz aylarının girmesiyle de şehir dışında olduğum için nete girmem kısıtlı, bulunduğum yerde netim yok. Malum yazlık koşullarını bilirsiniz. Ben de bu fırsat içerisinde yaz aylarında bu çalışmaya yoğunlaştım hem tatil hem iş diyelim buna. :) En kısa zaman da yine aranızda olacağım.

Bu açıklamayı sizlere borçlu olduğumu düşünerek yapıyorum. Tatil süresinde biriktirdiğim konularla en yakın zamanda tekrar beraber olmak dileğiyle sevgiyle kalın. Güzel günler umuduyla diyorum, karanlığa yakınken bir umut ışığına çok ihtiyacımız olduğu şu günlerde….

oyatekin@gmail.com

 
Toplam blog
: 295
: 3718
Kayıt tarihi
: 01.10.06
 
 

Milliyet Bloğa nasıl geldim ve nasıl yerimi aldım bilmiyorum. Sanırım uzun yıllar okuduğum bölüml..