Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
İnançlar
 

Okuyalım hep beraber

Okuyalım hep beraber
 

UYAN EY HALKIM


Rahimden cin çıkartma’ davası
Kısaca olay; F.K. zaman zaman Çobandede Türbesi’ni gidip dua ettiğini belirterek, “Türbenin müdürü olarak bildiğim Kılıçyaldır, dua ederken, yanıma gelip ‘senin içinde cin var. Rahmine yazılmış. Bunu çıkartmak gerekir’ dedi. Beni evine götürüp çırılçıplak banyoda yıkadıktan sonra yatağa yatırdı. Üzerime uzandı. Tecavüze kalkışırken ayağımla kendisini itip üzerimden uzaklaştırdım'' demişti. ‘Cinsel saldırıdan’ 12 yıl, ‘kişiyi hürriyetinden yoksun bırakma ’ suçundan ise 10 yıl 6 ay olmak üzere toplam 22 yıl 6 ay hapis cezası istenen Yücel ise iftiraya uğradığını öne sürerek, “Bana öksüz olduğunu, kötü yola düştüğünü söyleyince yardım ettim. Ancak, beni utanç verici suçla suçladı'' diyerek suçlamayı kabul etmemişti.
Ne enteresan olaylarla karşılaşıyoruz, hala nekadar cahil bir toplumuz bunlara inanıyoruz. Çok korkuç utanç verici, nedir bu rahmine cin girdi çıkartmak gerek ee sen nerden biliyon hoca oradan gözüküyor galiba diyesi geliyor insanın.
Kıza ne demeli sende inanıp gittin, soyunca mı saldırdığı aklına geldi be kızım, ne tuhaf şimdi taraflar birbirini suçluyor.
Ama o bana böyle böyle dedi, yok karşı taraf farklı bir savunma ey halkım ne olacak bizim halimiz aşamamış biz, yol kadettiğimizi sanıp ilerlememiş geri geri gidiyoruz.
Acaba biz okuyup üflesek, bunlar öyle mi yok olurlar cahil insancıkları da kandıramazlar nedersiniz saygılar...

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..