Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '15

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Okuyar, Dünyaca ünlü Sinan Yağmur'a Türkiye Sevdası verdi..

Okuyar, Dünyaca ünlü Sinan Yağmur'a Türkiye Sevdası verdi..
 

Bir okulda, '' Her okula bir yazar '' projesi kapsamında; bir söyleşiye katılan Hikmet Okuyar, KONUŞMACI Kırşehirli Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Yazar Sinan Yağmur'a TÜRKİYE SEVDASI armağan etti. Müzeyyen Keskin

https://dub118.mail.live.com/ol/clear.gif

HER OKULA BİR KAÇ SANATÇI GETİRİLSİN../ Hikmet OKUYAR
*
Okulların sosyal etkinliklerini ve kültür sanat etkinliklerini takip ederken; özel yetenekli öğretmen ve öğrencilerin; okul içinde, okul çevresinde, ilçede ve ilde daha yakından tanınması için; duvar gazeteleri okul gazeteleri çıkarılmasını, şiir saatleri şiir günleri yapılmasını, imza günleri tertiplenmesini, karma sergiler açılmasını savunuyorum ısrarla... 
*
Aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, müzisyen, bestekar, saz ve ses sanatçısı, ressam, karikatürist, fotoğraf sanatçısı, hat sanatçısı, çini sanatçısı, ebru sanatçısı, ağaç işleme sanatçısı güzel sanatlar öncülerinin masrafları okullar veya belediyeler tarafından karşılanarak davet edilmelerini öğrencilerle öğrencilerle ve velilerle buluşmalarına vesile olunmasını arzuluyorum özlemle.. Bu sanatçı sayısı her dönem için en az 2 veya 3 olabilir..
*
Her İl ve ilçelerinde '' Her okula bir sanatçı'' projesinin tasarlanıp uygulanmaya konmasını hayal ederken; İstanbul Bağcılar'da sürpriz bir uygulama ile karşılaştım..Tüm okulları kapsar mı kapsamaz mi bilinmez ama sosyal kültürel ve ekonomik canlanma adına süper güzel bir başlangıç.
Belediyenin kültür sanat fonlarından katkılarla, yüzlerce binlerce amatör ve usta sanatçının eserlerini yayınlamasına vesile olacak şahane bir öncü girişim..

İstanbul, BAĞCILAR BELEDİYESİ tarafından uygulamaya konulan '' HER OKULA BİR YAZAR PROJESİ '' kapsamında; Dünyaca Ünlü KIRŞEHİRLİ Eğitimci, '' Şair Yazar Sinan YAĞMUR ile Söyleşi '' programına; okul yönetimi, öğretmenler, özel yetenekli öğrenciler ve okuma sevincini özümsemiş hayranlarla birlikte katıldım. Eğitimci Şair Yazar Gazeteci olarak bu süper buluşmadan ve paylaşımdan ziyadesiyle feyz aldım.. yaşananların aynısını Türkiye Sevdası duyarlılığımla ve özel yeteneklere duyduğum ilgi yoğunluğumla birebir yaşadım.

Dediğim gibi Söyleşiyi; Eğitimci ŞAİR, Şiir Yorumcusu, TÜRKİYE SEVDASI ŞİİR ETKİNLİKLERİ ORGANİZATÖRÜ, Yazar, KİTLE İLETİŞİM UZMANI, süper saygın özgür medya mensubu, GAZETECİ olarak özenle takip ettim.
*
SİNAN YAĞMUR Sunumlarını ve AŞKIN GÖZYAŞLARI isimli eser başta olmak üzere bir çok eserin tanıtımını ana başlıklarla algıladım.. Çok duygulandım..
Orta ve lise çağlarında hedef belirlemenin, kararlılıkla hedefe ulaşmanın; teşviklerle nasıl hayalden gerçeğe dönüştüğünün öğretisini; konuşmacı - öğretmen - öğrenci huzurunda ve şahitliğinde yeniden ezber ettim..

Türkiye Sevdası Tanıtım turizm kültür sanat etkinlikleri kapsamında olduğu gibi çok yakından takip ettiğim sembolik ödüllerle teşvik ettiğim ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ile '' Ben de okuyorum Ben de yazıyorum''  diyen tüm hayranların; Sinan Yağmur Tarzı Şiirleri takip etmelerini diliyorum.. Mutlaka Sinan YAĞMUR eserleriyle buluşup tanışmalarını ve özenle okumalarını çok okumalarını istiyorum.
*
Etkinliğin sonunda Dünyaca Ünlü Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu RTV Kültür Sanat Prorğramları Sunucusu Sinan Yağmur'a; Giresun, Şebinkarahisar, Köprübaşı'nda kaynak eser olarak hazırlayıp paylaştığım tanıtım turizm kültür sanat eseri Türkiye Sevdası armağan ettim.
*
Bağcılar Belediye Başkanı Lokman ÇAĞRICI nezdinde; Aydın Doğan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Yönetimine, Tertip Komitesine, Hayranlara ve Medya Mensuplarına; ŞEBİNGÜLÜ sunumlarımla şiir yüklü duygularla ve güzel sanatlar öncüsü duyarlılığımla tebrikler teşekkürler.
*
Selam olsun özüyle sözü bir olan sanatçılarımızı temel değerlerimizle buluşturarak yeni ufuklara koşturan ilkelerimizle coşturan gönül dostlarına..
*
Hikmet OKUYAR 
ŞAİR, Yazar, Gazeteci, 
ŞÜSİYAD Başkanı.
..............
Kitle iletişim :  Müzeyyen KESKİN Amasyaşat Başkanı Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı

 

Fotoğraflar galeride.

 

 
Toplam blog
: 118
: 137
Kayıt tarihi
: 29.09.12
 
 

Müzeyyen KESKİN   AMASYAŞAT Başkanı Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı Karadeniz Sevdası Kült..