Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

     
    Kategori
    Kozmetik
     

    Okuyun, saç boyası mağduru olmayın!

    Okuyun, saç boyası mağduru olmayın!
     

    Bugünlerde Koleston marka saç boyasıyla saçlarını boyayan kadınlar büyük bir sürprizle karşılaşıyor.

    Ne yazık ki bu tatlı bir sürpriz değil. Tam tersine korkunç hatta kimileri için katlanması hayli güç türden bir yıkım.

    Saçını kahverengi, kumral ya da kızıl yapmak isteyenler mavi siyah saçlara sahip oluyor.

    Ben bu manzarayla karşılaştığımda önce hatayı kendimde aradım.

    Acaba boyayı saçımda çok mu tutmuştum, ya da az mı çalkaladım ya da çok...

    Gayet net siyah hatta katran karası saçlarım var artık.

    Nasıl oldu bu derken, internette yaptığım kısa bır araştırma (Google'a yazdım çıktı) benim gibi yüzlerce insanın aynı dehşet siyahla karşılaştığını anlamama yetti.

    Böyle bir sorunu sadece ben yaşamıyorsam hata saç boyasında olmalıydı.

    Hemen Koleston'un müşteri hizmetlerini aradım.

    Yani üretici olan Procter and Gamble firmasını.

    Müşteri hizmetlerindeki bayan bana daha önce saçımı boyatıp boyatmadığımdan, bebeklik saçlarıma kadar pek çok soru sordu. Not aldı.

    Sonuçta elimde bulunan kutuyu ona yollamamda karar kıldık.

    Eve gidip kutuya tekrar baktığımda kutunun dışıyla içindeki boyanın farklı olduğunu gördüm. Yani yanlış bir kutulama söz konusuydu. 3.0 koyu kahverengi kodlu boyanın içinde 2.0 siyah renkli bir boya konulmuştu.

    Keza müşteri hizmetlerindeki bayan bana bunun mümkün olmayacağını söylemişti ama olmayan olmuştu bir kere.. Hem de sadece bana değil, yüzlerce kişiye..

    Son zamanlarda yeni ürünleri köpük boya ile televizyonda bas bas reklamları çıkan bu bilindik ve büyük bir kullanıcı yelpazesine sahip firma acaba bu konuda bir şey yapmayı planlıyor mu?

    Reklamlarında olduğu kadar varmış, o ünlü kuaförleriyle baştan yarattıkları kadınlardan biri oldum. Hem de ne yaratıcılık....

    Bu link de benim gibi mağdurların varlığının kanıtı...

     http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/1001182/g/KOLESTON++Kumral+Sac+Boyasi+Saclarimi+Simsiyah+Yapti

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 38843
    Kayıt tarihi
    : 22.11.11
     
     

    Gazeteci, editör ..