Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Okyanusu geçip derede boğulan: Kazım Kanat

Okyanusu geçip derede boğulan: Kazım Kanat
 

başımız sağolsun


Yazmadan geçemeyeceğim. Usta gazeteci Kazım Kanat vefat etti. Ben onu 90’ lı yıllarda John Benjamin Toschakı eleştirirken tanıdım. Hatta ‘’magazin sayfalarına çıkacağına takımı yönetsin’’ demişti.

Daha sonra Beşiktaşın kaçırdığı şampiyonluklara ağır yazılar yazdı ‘’Şampiyonluğu satan hakem’’ diye. Hastalığa tutuldu : Kanser hastası oldu.

O hastalığı yendi. Bunu şuna benzetiyorum. Barcelonayı yendi . Dev rakipleri yendi.Hakemi de yendi. O yine vazgeçmedi yazdı yazılarını. Canı gbi sevdiği Beşiktaşı eleştirmeye devam etti.

Gordon Milne’nin 3.şampiyonluğundan sonra ‘’Beşiktaş 5 yıl şampiyon olamaz’’ dedi.Tepki topladı ve dövdüler.Bunlar benim aklımda kalanlar.

Daha sonra hayatın basit kuralını uygulayamadı. Klimanın karşısına geçip keyif sürdü . Zatüre oldu. Anlayacağınız ; Futbol terimiyle söylersek Barcelonayı( kanseri) geçip Çemişkezek spora( zatüre) yenilmek beni şaşırttı.

Yolun açık olsun Kazım Kanat. Başımız sağolsun.

O herkese örnek oldu.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..