Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '07

 
Kategori
Sınavlar
 

Olacak olacak olacak

Hayatta ne istediğiniz önemlidir değil mi? Peki sizce her insan ne istediğini biliyor mu? Tabi ki cevabınız hayır olmalı ve ben de kendimi bu kişilerin arasında sayıyorum. Aslında insanları farklı gruplara ayırırsak mutlaka tahmin edemeyeceğimiz kadar gruplar oluşur. Ben de en azından kendi grubumda kimlerin olup olmadığını bilmesem de en azından birilerinin var olduğunu biliyorum. Peki aynı gruptan olduğumuz insanları tanımak mümkün mü? İşte burada verilmesi gereken yanıt bence diğer insanların ne istediğinden yola çıkarak kendimizi bulmak olmalıdır. İşte ben de az çok düşündüklerimi sizlere yansıtmaya çalıştım ve ülkemizin önceden planlanmamış bir sistemle eğitime nasıl yön vermeye çalıştığını ve benim gibi arada kalanların tekrar tekrar kendilerini sınavlarla sınanmak zorunda kaldıklarını düşünüyorum.

Ben Karadeniz Teknik Üniversitesi İlköğretim Bölümü Matematik Öğretmenliği'nde 2. sınıfta okuyorum. Bölümümden memnun muyum?

Kesinlikle evet.

Peki benim sorunum ne?

Benim sorunum ne mi? Ne değil ki?

İki sene önce sınava girdim ve bu sene tekrar sınava giriyorum. Hani iki sene önce bu sınavdan kurtuldum artık diye bağırırken şimdi neden tekrar aynı stresi yaşayayım diye düşünüyorum. Ama gel gör ki içimde ukde olarak kalan fizyoterapistlik mesleği beni buna itiyor. Ah Türkiye ah!

Daha doğrusu ah çökmüş eğitim sistemimiz ah!

NOT:Biliyor musun? Gerçi nereden bileceksin bu yaz ehliyet aldım. Bir sınav yaptık ki sorma. Yani anlayacağın ben ÖSS ile bitimiş sandığım sınav maratonuna kaldığım yerden devam ediyorumda haberim yokmuş. En azından bunu bu yaz ehliyet sahibi olmak için girdiğim sınavda anladım.

Matematikçi adayından sevgiler ya da geleceğin fizyoterapisti mi desem

 
Toplam blog
: 15
: 473
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Atatürk'ümüzün ülkemize kazandırdığı son illerden biri olan Hatay'da 1988 senesinde doğdum. Karadeni..