Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '19

 
Kategori
Şiir
 

Olamadım

Olamadım tek gecelik ilişkilerin adamı
Kusuruma bakma
O yüzdendir, iki yılı aşkın zamandır
Sekssizliğim, sessizliğim…
Tabi ki mutluyum halimden
Gecelik ilişkide ruhsuz sevişmelere girip kendimi tatmin edeceğime,
Ruhumla kendi kendimle sevişip kendimi mutlu etmeyi tercih ederim….
Olamadım ilk başta “seni seviyorum” deyip
Sonradan “benim ki sadece hoşlantıymış” diyenlerden….
“Beni asla bırakma” deyip
İlk s...r olup gidenlerden
Bin bir bahane üretip ki “bahane” dediğin şey göt’e benzer o da herkeste vardır…
Bir bahane üretip yol vermedim “seviyorum” dediğim insana…
Bazen soruyorum kendime
Hata bende mi diye… Ama bu ne ilk ne de son
Demek ki sorun gerçekten bende.
Dışarıdan bakınca çok mu saf görünüyorum acaba?
Anlayamadım şey kelimeler, cümleler rahatlıkla yalan söyleyebiliyor biliyorum, farkındayım
Ama o baktığım gözler, o derinlere dalıp baktığım gözlerde nasıl anlayamam bu yalanları?
Gerçekten anlayamıyorum…
Böyle insanları gördükten sonra “evlilik” kavramını düşünüyorum sürekli…
Acaba böyleyse bu işler, evlenince nasıl olur diye?
Evli olan insanlara imreniyorum
Çünkü bunları görünce evliliğe olan inancım kayboluyor ve gitgide diplere batıyor…
Seven değil
Sevmeyen yaranıyor gerçekten…
Bakma bu cümle böyle değildi de… Yumuşatasım geldi
Ulan ben ona iki yıldır taş kesmiş, sevgisizlikten körelmiş kalbimi açmıştım oysa ki…
İnsanlar gerçekten değer bilmiyor.
Sevmeseydim seni, değer vermeseydim
Peşimden koşacaktın… Biliyorum işlerin nasıl ilerlediğini
Ama…
Olsun sevmeden ilişkiye başlayacağıma böyle olsun…
Olamıyorum onlar gibi
Sanırım en büyük sorunum bu…
Dediğim gibi
Olamadım tek gecelik ilişkilerin adamı!
 

 
Toplam blog
: 14
: 84
Kayıt tarihi
: 19.10.16
 
 

Üç erkek kardeşin en küçüğü olan Cankıymaz, 26 Şubat 1991'de Beyoğlu, İstanbul'da doğdu. 2008'de ..