Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '09

 
Kategori
Kitap
 

Olasılıksız: Adam Fawer!...

Olasılıksız: Adam Fawer!...
 

Ben deli miyim, ben, Jasber?


Kendimi bu kitapta çok merak ediyorum.

Eylül zar zor, sonunda kitabı bana verdi; ama, dedi, bir haftada bitireceksin. Bitiririm bitiririm. Gelen giden yok, işte boşluk çok, okurum da okurum.

Trende başladı bizim maceramız, vapurda devam etti, şimdi de işyerindeyiz. Bakalım final nerede olacak?

Bu aralar zaten manyak okuyorum. N'oldu sana? Valla bilmiyorum. Aslında biliyorum. Bildiğimi ben dahil kimseyle paylaşmıyorum. Onlar peşimde mi?

Önce Caine'i tanıdım, sevmedim. Sonra Nava'yı tanıdım, dur bir dakika dedim. Başka yok mu başka? Aaaaaa Julia!....

Jasper kardeşinin elinde kare as vardı, ama karşısındaki adam floş royal çıkarttı. Olasılıklar kardeşinden yanaydı ama...Jasper, sen ne zaman çıktın oradan?

Ben deli miyim, ben, Jasber?

Bu kitapta kim akıllı ki ikizim? Ben mi, prof. mu, yoksa Nava mı, Koreli, Julia?....Bir şeyler oluyor, olacak, oldu.

Nava güçlü, Caine zayıf. Cesur ve korkak da diyebiliriz. Olasılık, yanılıyor da olabiliriz.

Nava ve Caine kurtulmalı. Kurtulmalılar mı gerçekten? İkisi de paraya koştu. Madem öyle, böyle çeksinler mi cezalarını?

Kimse ölmesin değil mi küçük kız?

Biz şimdi burada ne iyiyi ne de kötüyü arıyoruz. Bir olay var veya yok. Olanın veya olmayanın peşinden gidiyoruz. Hayal mi, rüya mı ne bu doktor?!

Doktor da onlardan mı? (Zaten şu doktorlar yok mu, bu doktorlar, ahhhh!...)

1. Not: Her ne olursa olsun Caine beni güldürüyor, Nava ise, sayfa yüzden sonra daha bir korkutuyor.

2. Not:

Ne bir haftası Eylül
kitabı eve taşısam
bir bilemedin
iki günde
tamamdır işi.

En büyük yardımcım
ona kızsam da
Caine'dir.

Nava büyük
olasılık Eylül
yazardan bağımsız
yazarından
çekip vuracak
hayatı
vurulacak.

Ş.Y.

3.Not: 41 yaşımda kitabın 41. baskısını okuyorum; hoh hah hooooo!...

4. Not: Türkçesi Şirin Okyayuz Yener.
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..