Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Kitap
 

Olasılıksız

Olasılıksız
 

Kitaba başladığınız zaman farklı farklı karekretleri bize tanıtan yazar, detaylara fazla takılmadan, karekterlerle ilgili merak ettiklerimizi o kadar iyi anlatıyor ki, sabırsızlanıyorsunuz bir sonraki sayfa için. Nasıl akıcı bir uslubu var anlatamam, inanın bana dörtyüz küsur sayfayı bir anda okumak için yanıp tutuştuğumu hatırlıyorum. Tekrar okumayı istiyorum, aradan zaman geçmesini ve özlemeyi bekliyorum. Kitapta yazılanlara inanmak, gerçek hayatta mümkün değil gibi görünüyor, lakin bizimde zaman zaman yakaladığımız anlar var ya, " aaaa ben bu anı hatırlıyorum" dediğimiz zamanlar işte, düşünmeden alamıyorum kendimi, acaba olabilir mi? diyorum. İnandığımız bir çok şeyin aksi yok bu kitapta, benim kitaptan anladığım kadarıyla gözlemlemek gerekli hayatı, biraz daha dikkatli yaşamak, bir yandan da hayatı anlamak diyebiliriz. Kitabı okursanız beraber birçok şeyi paylaşıp yakalayabiliriz. Okunması gerekli lütfen acele edin sizlerin de fikirlerinizi bekliyorum hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..